Uriël Ballast CMO Hypotheek Visie

Persfoto Uriel Ballast

Met de benoeming van Uriël Ballast als Chief Marketing Officer, CMO, maakt franchiseorganisatie Hypotheek Visie "de strategische keuze om onze marketingactiviteiten fors te versterken als groeimotor voor de bij de ons aangesloten advieskantoren".

Als medeaandeelhouder en CMO zal Ballast leidinggeven aan alle marketingactiviteiten van de verschillende brands die onderdeel uitmaken van de Hypotheek Visie organisatie.

Ballast: "“Als financiële sector is onze focus nu vooral gericht op de hypotheek als instrument voor de verwerving van het eigendom van een woning. Voor de consument is niet het eigendom de issue maar het wonen op zichzelf. Als adviesorganisatie moeten wij ons daarom profileren als specialist op het gebied van wonen en dat is breder dan alleen het item van eigendom. Daarom zullen we in de komende periode ook veel meer naar voren treden met ons andere brand 'Financieel Visie' waarin we de consument gaan helpen om complexe thema’s als Verduurzamen en Overwaarde concreet voor zijn of haar situatie te maken."

Annemiek

Ballast verder: "“Ik geloof sterk in kleinschalig lokaal ondernemerschap. Met ondernemers en medewerkers die zelf onderdeel zijn van de lokale gemeenschap waaraan zij hun diensten leveren. Die ook vijf voor zes met Annemiek het gesprek aangaan over de mogelijkheid om de woning te verduurzamen. Omdat zij ondernemer zijn, maar ook en vooral omdat zij Annemiek kennen uit het plaatselijke verenigingsleven.

"Kleinschalig ondernemerschap is de ideale basis voor vertrouwen tussen klant en leverancier. Tegelijkertijd kan kleinschalig ondernemerschap leiden tot hoge kosten en het onvoldoende kunnen benutten van moderne marketingtechnieken. Binnen onze organisatie streven wij ernaar die twee werelden steeds dichter bij elkaar te brengen: nog beter het lokaal ondernemerschap organiseren en fors investeren in een krachtige centrale ondersteuning met datagedreven marketing. Daar hebben wij al de nodige stappen in gezet en dat gaan wij nu, zonder pauze, versnellen."

Reactie toevoegen

 
Meer over
Onderzoek Hypotheek Visie bevestigt trend: steeds meer kopersmarkt

Onderzoek Hypotheek Visie bevestigt trend: steeds meer kopersmarkt

Uit een uitgebreide steekproef met meer dan 1.600 afgesloten hypotheken door Hypotheek Visie blijkt dat de gemiddelde marktwaarde van koopwoningen stevig is gedaald....

Hypotheek Visie: “Onrealistische voorwaarden bij duurhuurhypotheek”

Hypotheek Visie: “Onrealistische voorwaarden bij duurhuurhypotheek”

Een duurhuurhypotheek blijkt lastig te realiseren, stelt Hypotheek Visie. “De pilot duurhuur is in de basis een fantastisch idee, maar het is wel verstandig...

ING brengt emotie terug in merk

ING brengt emotie terug in merk

ING lanceerde maandag een nieuwe campagne waarmee de bank de emotionele connectie met het merk wil verstevigen. De campagne benadrukt dat mensen zelf het beste weten...

Joost van Rooy verlaat Hypotheek Visie Centrale

Joost van Rooy verlaat Hypotheek Visie Centrale

Hypotheek Visie zet bij de doorgroei in op een andere algemeen directeur dan Joost van Rooy, die 24 oktober is teruggetreden. De adviesketen: “Na het beëindigen...

Dylan Dresens naar Hypotheek Visie

Dylan Dresens naar Hypotheek Visie

Dylan Dresens start per 1 november bij Hypotheek Visie. Dresens werkte de voorbije vier jaar bij FlexFront, dat “het vertrek van Dylan betreurt, maar begrijpt...

NN: “Kom maar op met het leven”

NN: “Kom maar op met het leven”

Nationale-Nederlanden is maandag gestart met een nieuwe landelijke merkcampagne op tv, online en op grote billboards op straat en lanceert ook de vernieuwde positionering....

Nieuwe campagne Ohra focust op positieve ervaringen met verzekeraar

Nieuwe campagne Ohra focust op positieve ervaringen met verzekeraar

In haar nieuwe campagneconcept verbeeldt Ohra positieve ervaringen van de klant met de verzekeraar. “Deze meer emotionele koers moet uiteindelijk zorgen voor...

Ohra neemt afscheid van pechvogel-stel Rob en Els

Ohra neemt afscheid van pechvogel-stel Rob en Els

Ohra neemt afscheid van het onhandige stel dat tien jaar de hoofdrol speelde in haar reclamecampagnes. Speciaal voor het afscheid van Rob en Els ontwikkelden Ohra...

Kifid: aanvraag extra financiering niet kosteloos

Kifid: aanvraag extra financiering niet kosteloos

(Uitspraak Geschillencommissie Kifid 2021-0818) Omdat adviseur en consument geen goede afspraken hebben gemaakt over de dienstverlening, mag de adviseur opnieuw...

Stel jij de tweede vraag?

Stel jij de tweede vraag?

(Bram Grundmeijer, KLAP, in Ken je vak! in VVP 3-2021) Ik daag je uit… Beoordeel een klant niet op zijn gedrag, standpunten of primaire behoeften. Ga samen...