"wat klanten van ons vinden, is belangrijker dan wat klanten kopen"

Ralph Nieuwland

"Wat klanten van ons vinden, is belangrijker dan wat klanten van ons kopen". Dat is het nieuwe credo van Obvion. Alles over het waarom en het hoe vertelt Ralph Nieuwland op de Nationale Dag Financiële Marketing van VVP, NIMA en De Baak.

Thema van deze enige vakdag voor financieel marketeers is 'Heartful Marketing', terug naar de basis van het marketingvak. Onder leiding van Ronnie Overgoor (een van de beste dagvoorzitters van Nederland) en met sprekers als  Tom de Bruyne (SUE Amsterdam), Paul Turken en vier excellente workshops is dialoog, kennisuitwisseling en inspiratie voor financieel marketeers gegarandeerd.

 

Workshops

De dag vindt plaats op Landgoed De Horst in Driebergen. De vier workshops:

1. Het geheim van marketing met hart en ziel (Maarten de Jong,  oprichter en tot 2006 directeur van het Department of Institutional Integrity bij de Wereldbank in Washington D.C.)

2. Naar een extreem klantgerichte financiële dienstverlener. Obvion heeft het afgelopen jaar het roer radicaal omgegooid richting een extreem klantgerichte organisatie. Credo is nu: 'Wat klanten van ons vinden is belangrijker dan wat klanten van ons kopen'. Waarom deze keuze en wat zijn de consequenties voor je bedrijfsvoering? (Ralph Nieuwland, Senior Marketeer Obvion.)

3. Hoe krijg je je marcom ‘kloppend'. Doelstellingen worden eenvoudig in een plan opgeschreven, maar hoe bereik je het hart van je klant of prospect? Ga eens van Kennis Houding Gedrag naar Kennis Hart gedrag. In deze workshop leer je van nieuwe ‘sociale’ bedrijven en krijg je praktische tips om te komen tot boodschappen die het hart raken en social in beweging zetten. (Annemarie Gerritsma is een zelfstandig marketing en communicatie professional met ruim 20 jaar ervaring in de financiële branche. )

4. Techniek achter Heartful Marketing
Welke instrumenten hebben financieel marketeers tot hun beschikking om van klanten vrienden te maken. Vrienden zijn loyaal, eerlijk naar elkaar. Essentieel in verzekeringsland. Hoe zet je die instrumenten in via welke technieken? Hoe zorg je ervoor dat je niet in alle mogelijkheden verdrinkt? (Marketingspecialist Paul Turken).

 

Klik HIER voor meer informatie. Je leest er ook hoe je met je marketingteam 25 procent korting kunt krijgen op de entreeprijs.

Reactie toevoegen

 
Zelfstandig VVP blijft volledig gefocust op onafhankelijk adviseur

Zelfstandig VVP blijft volledig gefocust op onafhankelijk adviseur

Het VVP-team, bestaande uit Toon Berendsen, Arjan Cornelisse en Willem Vreeswijk, wenst iedereen in de financiële adviessector een gezond, succesvol, inspirerend...

VVP heeft historie van 75 jaar

VVP heeft historie van 75 jaar

VVP, het vaktijdschrift voor financieel adviseurs dat wordt overgenomen door hoofdredacteur Willem Vreeswijk, heeft een lange historie. Trouwe lezers weten dat VVP...

Vreeswijk 20 jaar hoofdredacteur

Vreeswijk 20 jaar hoofdredacteur

Willem Vreeswijk, die VVP overneemt, is hoofdredacteur van VVP sinds 1998. Het VVP-team bestaat verder uit redacteur Toon Berendsen en Senior Account Manager Arjan...

VVP op volle kracht vooruit

VVP op volle kracht vooruit

Per 1 januari 2019 gaat VVP zelfstandig verder. Het VVP-team heeft er ongelooflijk veel zin. Ook de komende jaren willen we met vakkennis, praktijkinformatie, scherpe...

Een diepe buiging uit dankbaarheid

Een diepe buiging uit dankbaarheid

Als VVP-team zijn we ongelooflijk blij en dankbaar dat ons 75-jarig jubileum niet ongemerkt voorbij is gegaan. Dankzij de support van een groot aantal bedrijven...

Kandoor

Kandoor

VVP bestaat 75 jaar en daar zijn we vanzelfsprekend trots op. Al 75 jaar lang geloven we onvoorwaardelijk in de kracht en de toegevoegde waarde van het intermediair...

Niet premie doch coulance is hoofdzaak

Niet premie doch coulance is hoofdzaak

Acquisitie, het is een vies woord geworden. Het advies is vandaag de dag het product en dat advies moet vooral professioneel, integer en kundig worden gegeven....

Volgende nieuwsbrief verschijnt maandag 13 augustus

Volgende nieuwsbrief verschijnt maandag 13 augustus

Dit is de laatste nieuwsbrief van deze week. De volgende nieuwsbrief verschijnt maandag 13 augustus. Daarna komt de nieuwsbrief weer iedere dag. Volgende week vrijdag...

Volgende nieuwsbrief van VVP

Volgende nieuwsbrief van VVP

De volgende nieuwsbrief van VVP verschijnt maandag 6 augustus 2018.

Doe mee met lezersonderzoek VVP (gratis kaarten te winnen!)

Doe mee met lezersonderzoek VVP (gratis kaarten te winnen!)

VVP nodigt lezers van het magazine uit mee te doen aan een lezersonderzoek. Wie meedoet, maakt kans op twee gratis toegangskaarten voor een VVP Event dit najaar...