De adviseur rijdt niet meer op een brommer

Brommer via Pixabay zw

"Wat vertel ik mijn klant?, Van krommunicatie naar effectieve communicatie". Dat is het thema van het event dat VVP op  28 november organiseert in Rotterdam. Met onder meer door Rudy van Leeuwen en Elisabeth Ferf van de AFM, Jurjen Oosterbaan Martinius (Bureau DFO), braintrainer Rick de Jong en vier vakgerichte workshops van Silvia Janssen (Onkar Compliance), Karin van Geelen (Yellow Communications), Natasja Naron (Gabriël Financiële Bescherming) en Maurice van den Hemel (Gewoon Lekker Leven).

Wet- en regelgeving wijzigen razendsnel, de communicatiemogelijkheden nemen toe, de transparantie-eisen worden aangescherpt, klanten willen weten waar ze aan toe zijn in een complexer wordende wereld en wat ze moeten betalen voor producten en diensten die ze aanschaffen. Hamvraag voor adviseurs is en blijft: wat moet ik precies aan mijn klant vertellen en hoe doe ik dat het beste?

Het VVP Kennisevent Communicatie, mede mogelijk gemaakt door BNP Paribas Cardif, De Goudse, NH1816 en Werk&Co, biedt heldere tips en tools om voor de klant relevante en noodzakelijke informatie eenvoudig en helder uit te leggen. Mogelijke doelen: werving nieuwe klanten, behoud bestaande klanten en meer vertrouwen in het advieskantoor. 

Meer informatie en inschrijvingen, klik HIER.

Reactie toevoegen

 
Meer over
VVP Event Communicatie: mensgericht werken kun je trainen

VVP Event Communicatie: mensgericht werken kun je trainen

Klantbelang centraal? Klant centraal? Klantgericht werken? Er wordt veel over geschreven. Een goed CRM-systeem helpt? Draait het echter niet altijd om de menselijke...

VVP Event Communicatie: AFM geeft inzicht in toezicht op communicatie

VVP Event Communicatie: AFM geeft inzicht in toezicht op communicatie

Met welk oog kijkt de toezichthouder naar de communicatie van uw advieskantoor aan uw klanten? Welke concrete communicatietips biedt toezichthouder AFM voor adviseurs?...

VVP Event Communicatie: hoe communiceer je de waarde van vertrouwen?

VVP Event Communicatie: hoe communiceer je de waarde van vertrouwen?

Wat moeten klanten weten en hoe zorg je ervoor dat klanten vertrouwen hebben in de communicatie van je advieskantoor? Als geen ander weet Jurjen Oosterbaan Martinius...