Winnaar 'Mijn Eerste Auto' levenslang verzekerd

Prijsvraag Mijn eerste auto

Afgelopen woensdag overhandigde Diks Verzekeringen een cheque aan mevrouw I. Willems uit Tienray. Zij won de hoofdprijs van de social media actie 'Mijn Eerste Auto' en krijgt daarmee een levenslange gratis autoverzekering voor haar huidige auto.
 

Diks Verzekeringen bereikte ruim 1,5 miljoen Nederlanders bereikt met haar social media actie 'Mijn Eerste Auto'. Via een speciale Facebook-pagina konden mensen de leukste herinnering aan hun eerste auto insturen, eventueel voorzien van een foto of video. De actie leverde ruim 200 inzendingen op en was goed voor 1221 'likes'. De winnares werd begin januari bekend gemaakt. Nu maar hopen dat haar auto nog heel wat jaren meegaat.

Reactie toevoegen

 
Centraal Beheer beste verzekeraar op Social Media

Centraal Beheer beste verzekeraar op Social Media

Centraal Beheer Achmea heeft de Gouden Award van de Social Media Insurance Monitor gewonnen als de verzekeraar die zich het afgelopen jaar het meest actief heeft...

Conservatrix ontwikkelt social media Summer Course

Conservatrix ontwikkelt social media Summer Course

Om intermediair te ondersteunen bij het inzetten van social media als communicatiemiddel heeft Conservatrix een Social Media Summer Course ontwikkeld. Via elf speciaal...

Oprichter Diks verzekeringen overleden

Oprichter Diks verzekeringen overleden

Paul Diks, in 1970 oprichter van Diks Verzekeringen, is overleden. Zijn zoon Mark en zijn dochter Ilse hebben de leiding over het bedrijf al jaren geleden overgenomen....

Diks bereikt 1,5 miljoen mensen met social media

Diks bereikt 1,5 miljoen mensen met social media

Diks Verzekeringen heeft ruim 1,5 miljoen Nederlanders bereikt met een eenvoudige social media actie 'Mijn Eerste Auto'. Via een speciale Facebook-pagina konden...

Klantcontact intermediair weinig via social media

Klantcontact intermediair weinig via social media

Uit een onderzoek van Anva blijkt dat het merendeel van de assurantiepersonen weliswaar actief is op social media, maar deze (nog) niet massaal inzet voor klantcontact....

Baanbrekende social media innovaties in de Financiële sector

Baanbrekende social media innovaties in de Financiële sector

Drie baanbrekende social media innovaties staan op 1 december 2011 tijdens de Nationale Dag Financiële Marketing in de spotlights van de 'pecha kucha' contest...

Verzekeraars lopen achter met social media

Verzekeraars lopen achter met social media

Nederlandse verzekeraars lopen achter bij het inzetten van social media in vergelijking met andere bedrijven, banken en buitenlandse verzekeraars, aldus onderzoek...