Diks bereikt 1,5 miljoen mensen met social media

Marc Diks

Diks Verzekeringen heeft ruim 1,5 miljoen Nederlanders bereikt met een eenvoudige social media actie 'Mijn Eerste Auto'. Via een speciale Facebook-pagina konden mensen de leukste herinnering aan hun eerste auto insturen, eventueel voorzien van een foto of video

Van 1 oktober tot en met 21 december werd wekelijks een prijs uitgereikt aan degene met de meest originele inzending en het hoogste aantal ‘likes’. De hoofdprijs ging naar een mevrouw uit Tienray: haar huidige auto wordt levenslang gratis verzekerd. “De inzendingen waren zeer divers”, aldus directeur Marc Diks: “van oldtimers uit de jaren dertig, koekblikken uit de jaren zeventig en tachtig en getunede snelheidsmonsters, tot replica’s van wereldberoemde auto’s uit televisieseries.” De weekprijzen bestonden onder meer uit e-readers, een slipcursus, een weekend hotelovernachting en een bakkersfiets. Bovendien werd een dag rijden in een Mini Cabrio weggegeven. De social media actie van Diks Verzekeringen is zelfs de ANWB niet ontgaan: ook zij vroeg haar volgers op Facebook naar hun eerste auto.

Reactie toevoegen

 
Diks: verkoop brommers enorm toegenomen

Diks: verkoop brommers enorm toegenomen

Uit onderzoek van Diks Verzekeringen blijkt dat de verkoop van brommers in de eerste zeven maanden van 2020 met zo'n 30 procent is toegenomen ten opzichte van dezelfde...

Enorme daling aantal nieuwe taxi’s

Enorme daling aantal nieuwe taxi’s

Uit onderzoek van Diks Verzekeringen blijkt dat er in de eerste zeven maanden van 2020 een enorme daling is in het aantal taxi’s dat...

Diks Verzekeringen viert 50-jarig jubileum

Diks Verzekeringen viert 50-jarig jubileum

Diks Verzekeringen, het van oorsprong IJsselsteinse familiebedrijf, viert dit jaar zijn 50-jarig jubileum. Het bedrijf werd op 1 juli 1970 opgericht door wijlen...

Overname gehele portefeuille Logisch Verzekerd door Diks

Overname gehele portefeuille Logisch Verzekerd door Diks

Na de auto- en bestelautoverzekeringen eerder heeft Diks Verzekeringen nu de gehele portefeuille van Logisch Verzekerd overgenomen. "De verzekeringsmarkt is constant...

Diks neemt Verzekervoordelig over

Diks neemt Verzekervoordelig over

Diks verzekeringen neemt per 1 april 2020 Verzekervoordelig uit Bovenkarspel over. Verzeker Voordelig is een intermediair die sinds 1991 actief is. Zij richten zich...

Uitwisselen tekstberichten meest gebruikte vorm van sociale media

Uitwisselen tekstberichten meest gebruikte vorm van sociale media

Het uitwisselen van tekstberichten via onder meer WhatsApp is volgens CBS-onderzoek momenteel de meest gebruikte vorm van sociale media: 84 procent van de Nederlanders...

Diks neemt portefeuille Logisch Verzekerd over

Diks neemt portefeuille Logisch Verzekerd over

Diks verzekeringen heeft per 15 januari 2020 een deel van de portefeuille van Logisch verzekerd overgenomen. De overname betreft alleen de auto- en bestelautoverzekeringen....

Voogd & Voogd Groep neemt Diks Verzekeringen over

Voogd & Voogd Groep neemt Diks Verzekeringen over

Het bemiddelingsbedrijf van VSP in Oud-Beijerland, onderdeel van de Voogd & Voogd Groep, neemt alle aandelen over van Diks Verzekeringen uit IJsselstein. De...

Taxi's dreigen onverzekerbaar te worden

Taxi's dreigen onverzekerbaar te worden

Taxi's zijn niet of nauwelijks meer te verzekeren, zo blijkt uit eigen onderzoek van het FD onder verzekeraars en adviseurs. Volgens het FD trokken Nationale-Nederlanden...

Social Media is gewoon delen

Social Media is gewoon delen

"Social Media helpen mij om beter voor mijn klanten te zorgen.” Aldus financieel adviseur Nico van Koesveld, al vele jaren actief als blogger, Twitteraar...