1-12 van 12 resultaten


Webdelen voor adviseurs

Webdelen voor adviseurs

(VVP 02-2020) Overal contact houden met uw klant. Via Webdelen.nl kunt u elkaar persoonlijk spreken, uw scherm delen met uw klant, samen online berekeningen en...

Live = life

Live = life

(Jeroen Oversteegen, Nationale Hypotheekbond, in VVP Special Digitale Innovatie 2022) Is innovatie belangrijk? Het Nationaal Groeifonds heeft er tot 2026 in ieder...

Dag van het Topadvies nu op 7 oktober

Dag van het Topadvies nu op 7 oktober

De VVP Dag van het Topadvies is als gevolg van de coronacrisis verplaatst van 18 juni naar 7 oktober 2020. Belangrijk onderdeel van deze dag is de verkiezing van...

Schermdelen: gemak en tijdwinst

Schermdelen: gemak en tijdwinst

(VVP 02-2020) In deze nieuwe rubriek over digitale dienstverlening gaan medewerkers van de Nationale Hypotheekbond of haar dochterondernemingen in gesprek met adviseurs...

Goed klantbeeld cruciaal

Goed klantbeeld cruciaal

Welke rol speelt Business Support in het advieskantoor? VVP vraagt het een aantal financieel adviseurs. Aad Kraaij leidt Freek Noordwijk en Freek Voorhout. Zijn...

Technisch zijn we ver, nu de wetgeving nog

Technisch zijn we ver, nu de wetgeving nog

Hoe voorzichtig bent u met uw persoonlijke gegevens? We zijn continu online, delen van alles en downloaden klakkeloos talloze apps. Apps die vervolgens allerlei...

Klantgerichtheid kan nóg beter

Klantgerichtheid kan nóg beter

Klantgerichtheid wordt meer en meer het onderscheidend vermogen van financieel adviseurs. Dat werd duidelijk op de vijfde VVP Dag van het Topadvies. Ook duidelijk...

Wat geen kunstmatige intelligentie is, wordt waardevol

Wat geen kunstmatige intelligentie is, wordt waardevol

(Verslag VIP Congres 2023 in VVP 4, 2023) De veertig leden van de contactgroep automatisering (cga) toonden hun meest recente innovaties op het tweede vip-congres...

Innovaties en toepassingen op een rij

Innovaties en toepassingen op een rij

(Overzicht fin- en insurtechbedrijven in VVP Special Digitale Innovatie 2022) Verdere optimalisering van de digitale infrastructuur van financieel dienstverleners...

Hoe helpt automatisering om tot betere advieskwaliteiten te komen?

Hoe helpt automatisering om tot betere advieskwaliteiten te komen?

(door Ulrike Geerlings, Appels Financieel Advies. Bijdrage uit Special Contactgroep Automatisering van VVP). Automatisering en advies zijn onlosmakelijk met elkaar...

Cybersecurity: een kwestie van gezond verstand en discipline

Cybersecurity: een kwestie van gezond verstand en discipline

Als je het over cybersecurity hebt, zijn begrippen als malware, phishing, ransomware en hacks doorgaans het eerste waar je aan denkt. Op zich logisch, want daarover...

Een stoptrein of een snelle TGV? De machinist, dat ben je zelf

Een stoptrein of een snelle TGV? De machinist, dat ben je zelf

(Jack Vos, Onesurance, in VVP Special Digitale Innovatie 2022) Be the change gaat over nu eigen regie nemen. Nú eigen regie nemen over welke software je...