Het vuur van
Het vuur van... Hidde Coebergh
(Uit VVP 3-2025) Er zijn veel prachtige mensen in onze sector die elke dag het beste geven wat in hen zit. In ‘Het vuur van...’ zet VVP deze mensen...
(Rubriek Het vuur van... in VVP 2-2025) Er zijn veel prachtige mensen in onze sector die elke dag het beste geven wat in hen zit. In ‘Het vuur...
Het vuur van... Barry Vermeeren
(Rubriek 'Het vuur van...', VVP 1-2025) Er zijn veel prachtige mensen in onze sector die elke dag het beste geven wat in hen zit. In ‘Het vuur van...’...
Het vuur van... Stefan van Engen
(Uit VVP 5-6 2024) Er zijn veel prachtige mensen in onze sector die elke dag het beste geven wat in hen zit. In ‘Het vuur van’ zet VVP deze mensen op...
Het vuur van... Jennifer op ’t Hoog
(Rubriek Het vuur van..., VVP 4-2024) Er zijn veel prachtige mensen in onze sector die elke dag het beste geven wat in hen zit. In ‘Het vuur van...’...
(Uit VVP 3-2024) Er zijn veel prachtige mensen in onze sector die elke dag het beste geven wat in hen zit. In ‘Het vuur van...’ zet VVP deze mensen...
Het vuur van... Kevin Brocklebank
(Rubriek 'Het vuur van...', VVP 2-2024) Er zijn veel prachtige mensen in onze sector die elke dag het beste geven wat in hen zit. In ‘Het vuur van...’...
Het vuur van... Gitte van Haaren
(Uit VVP 1-2024) Er zijn veel prachtige mensen in onze sector die elke dag het beste geven wat in hen zit. In ‘Het vuur van’ zet VVP deze mensen op...
Het vuur van... Miranda van Rijswijk
(Uit VVP 6-2023) Er zijn veel prachtige mensen in onze sector die elke dag het beste geven wat in hen zit. In ‘Het vuur van...’ zet VVP deze mensen...
(Uit VVP 5-2023) Er zijn veel prachtige mensen in onze sector die elke dag het beste geven wat in hen zit. In ‘Het vuur van’ zet VVP deze mensen op...
Events
Quote van de dag

Wij vinden het belangrijk dat financiële ondernemingen meer duidelijkheid krijgen over wanneer personalisatie binnen de grenzen van adviseren valt.
AFM in verdiepende analyse over hyperpersonalisatie
Stelling
Schrappen eigen risico voor kwetsbare mensen is een goede zaak
Laatste reacties
- 12-11-2025 Waar blijft de pro-actieve nazorg van de bemiddelaar? Daar zit...
- 12-11-2025 Eerst maar eens onderzoeken hoeveel gesprekken er nog aan de...
- 31-10-2025 Tja dat communiceren met App neemt dusdanige vormen aan, dat...
- 30-10-2025 Nee, helemaal niet, ik zou ook niet weten waarom. Men vraagt...
VVP 3-2025

In VVP 3-2025 onder meer een interview met Johan Meijer van J.J. Meijer Assurantiën en Shelter Advies, bij wie de klant en nog meer de mens er achter echt op de eerste plaats komt. Bijzonder is verder dat hij klanten bij voorkeur op zijn motorfiets bezoekt.
In de nieuwe VVP uiteraard nog meer inspiratie. Richardo Cruz Fortes (Expat Mortgages) roept op te kiezen voor verrijking: voor lef, diversiteit en menselijkheid. Jack Vos (Onesurance) laat zien hoe je als adviseur waarde blijft toevoegen in dit AI-tijdperk. “In een wereld die steeds slimmer wordt, is jouw voorsprong dat je nog mens bent. Gebruik dat.”
Ken je vak! biedt weer volop praktijkinformatie. Zo geeft Annemieke Postema (AOVdokter en RADI AOV) tips over hoe je je als adviseur het beste kunt opstellen als je op bezoek gaat bij een zieke klant.
In het katern Innovatieve Producten komen liefst vijf topadviseurs aan het woord over innovatie (Alpina Group, HeinenoordZicht Groep, De Hypotheker, Ideële Verzekeringen, en Meijers Assurantiën). Durf te dromen, schrijft een van de adviseurs. Verder: dankzij AI kan een kind de was doen. Of toch niet?
Bekijk de inhoudSpecial Slimmer Adviseren 2025

In de VVP-special Slimmer Adviseren 2025 volop praktijktips om slimmer te adviseren. Met als doel uiteraard als adviseur meer tijd en persoonlijke aandacht voor de klant te hebben
Vijf voormalige winnaars van de VVP Advies Award en andere adviseurs beschrijven welke slimme keuzes zij maken. AI, op tal van fronten inzetbaar, is daarbij nu al niet meer weg te denken. Al blijft het échte advies – gelukkig maar – mensenwerk. Dat vindt zelfs AI!
AI en marketing vormen een gouden combinatie, aldus een rondetafel met Marcel van Dijk (MarshBerry), Christian Mulder (HeinenoordZicht Groep), Milco Poppe (Yellow Hive), Erik de Voogd en Jack Vos (Onesurance).
Enno Wiertsema, directeur Adfiz, pleit voor slimmer adviseren door slimmer te leren.
Er zijn meer kansen dan AI. In de special aandacht voor onder meer diversiteit, financiële planning, actief klantbeheer.
Bekijk de inhoud

























