Colofon

VVP, Kennis en inspiratie voor financieel adviseurs

Uitgegeven door: 
VVP Nederland
Heemstedelaan 51, 3523 KE Utrecht

Uitgever: Willem Vreeswijk, willem@vvponline.nl


Formule: Kennis- en inspiratiemagazine specifiek gericht op onafhankelijke financieel adviseurs.
VVP heeft als missie ‘adviseurs helpen adviseren’. Wij geloven in het toenemend maatschappelijk belang van onafhankelijk advies in Nederland.

Verschijningsfrequentie: zes maal per jaar inspirerende en ondernemende bewaareditie, inclusief het kenniskatern 'Ken je vak!', en enkele exclusieve specials met een verdieping op een adviesonderwerp

E-mail: vvp@vvponline.nl

Hoofdredacteur: Willem Vreeswijk (06-10630149), willem@vvponline.nl

Redacteur: Toon Berendsen (06-33010124), toon@vvponline.nl



Senior account manager/Traffic: Arjan Cornelisse (06-10628564), arjan@vvponline.nl

Abonnementenservice: Arjan Cornelisse (06-10628564), arjan@vvponline.nl

Abonnementsprijs binnenland: € 158,-*
ATP abonnement: € 55,-*
Abonnementsprijs België: € 158,-
Los nummer: € 8,75*
* prijzen zijn exclusief BTW

Events

Winnen, verliezen, opstaan en weer doorgaan; de belangrijkste lessen voor (advies)ondernemers

26 mei 2020 - 26 mei 2020

Lees meer

Business Support; hét Kennis- en Inspiratie-event voor adviesondernemers

14 mei 2020 - 14 mei 2020

Lees meer

De marktontwikkeling: Wat zijn de grote trends?

25 maart 2020 - 25 maart 2020

Lees meer

Faster Forward-evenement 2020

1 april 2020 - 1 april 2020

Lees meer

SEH Lentecongres: ‘The roaring twenties?’

8 april 2020 - 8 april 2020

Lees meer
Quote van de dag
Volgens de bonden vermindert de verplichte arbeidsongeschiktheidsverzekering de oneigenlijke concurrentie met werknemers op de arbeidsvoorwaarden - hoe krijg je het uit je strot

Volgens de bonden vermindert de verplichte arbeidsongeschiktheidsverzekering de oneigenlijke concurrentie met werknemers op de arbeidsvoorwaarden - hoe krijg je het uit je strot

AD-journalist Chris Klomp

Stelling

Afname aantal ORV's zorgelijk

Recente editie
Recente editie

Adviseurs staan voor de uitdaging het klantcontact te waarborgen, blijkt uit de rondetafel Uit de adviespraktijk in VVP 6. De AFM meent dat de adviseur een voorsprong heeft op de Googles en Lemonades. Adviseur Wilfred Mooij roept verzekeraars op om hun verantwoordelijkheid te nemen en samen met de adviseur te zoeken naar passende oplossingen voor de klant in plaats van de deur dicht te gooien. En natuurlijk ook in VVP 6 weer het superpraktijkgerichte katern 'Ken je vak!'.

Bekijk de inhoud
Special Digitale Transformatie
Nieuwsbrief
Wil je op de hoogte blijven van het laatste nieuws? Meld je dan hier aan voor de nieuwsbrief!
 
Special Klantgerichtheid
Special Automatisering
Special Slimmer Adviseren