Abonneren
Word abonnee van het meest complete platform voor financieel adviseurs. De financieel adviseur die beschikt over een Wft-vergunning komt in aanmerking voor het gereduceerde tarief van slechts 63 euro (exclusief negen procent BTW). Dit voordeeltarief geldt ook studenten. De normale prijs van VVP bedraagt 175 euro (exclusief negen procent BTW). Bij betaling per factuur betaalt u 2,95 euro administratiekosten.
Aanvraag abonnement
Events
Quote van de dag
Maatschappelijke betrokkenheid is voor mij fundamenteel.
Financieel adviseur Frank de Haas op www.verzekeraars.nl
Stelling
Stop met verzekeren klimaatdestructieve bedrijven
Laatste reacties
- 12-11-2024 Het is een goede zaak dat er een duidelijke lijst komt van zaken...
- 12-11-2024 Mooi dat deze lijst er komt. De hoogste tijd dat er een begin...
- 12-11-2024 Weer een gevalletje "adviseur is overbodig" want je kunt het...
- 11-11-2024 'n Beetje rechter herkent hier medemenselijkheid. Als we er niet...
VVP 04-2024
Laat ons ondernemen! Dat is de hartenkreet van financieel adviseurs Christian Dijkhof, Thomas van Uunen en Dorthe Verheijden in VVP 4-2024. Wet- en regelgeving hoort erbij, maar mag de ondernemersgeest niet verstikken!
Justin Schlee (ANVA) breekt een lans voor de perfecte prompt.
Pepijn van Kleef (MoneyView) meent dat gemak zoals ChatGPT de mens nekt.
Uiteraard ontbreken vaste rubrieken als Vrouw en Advies, Duurzaam advies in praktijk, Cultuur, Samen Betrokken en Ken je vak! niet.
Het katern Inkomen blikt terug op het VVP-event Inkomen met als keynote sprekers Janthony Wielink (Enkwest) en Annemieke Postema (AOVdokter, RADI AOV) en kennispartners apc holland, Dazure, Nationale-Nederlanden, NNEK en TAF. De markt voor inkomensverzekeringen, zo luidt de conclusie, biedt volop (nieuwe) kansen.
Bekijk de inhoudSpecial Business Innovation 2024
Zie innovatie niet als doel op zich, maar als middel om de klant beter te bedienen. En houd in al het technologische geweld oog voor de mens. Aldus de VVP-special Business Innovation 2024.
Financieel adviseurs Marc Diks (Alpina Group), Rogier Jonkman (L&B Groep) en Annelies Schoonderbeek (By Annelies) vertellen hoe zij innovatie zien en bedrijven. Jonkman: “Innovatie moet zich vertalen in klantwaarde.”
In een prikkelende opinie roept Harrie-Jan van Nunen (Veldsink Groep) op om als adviseur goed te blijven kijken wie innovatie nu eigenlijk dient: de adviseur (en daarmee zijn klant) of de aanbieders zoals verzekeraars.
Verder in de special bijdragen van onder meer Adfiz, AFM (‘Embedded finance laat meerwaarde adviseur onverlet’), CGA en onderzoeker Fred de Jong (‘Anders kijken naar financieel advies’). Het Verbond van Verzekeraars gaat in op het Digitaal Paspoort Verzekeren.
Bekijk de inhoud