Abonneren

Speciaal voor topadviseurs

VVP is het enige vakblad in Nederland puur gericht op financieel adviseurs. Missie van VVP is adviseurs praktisch ondersteunen in hun dagelijkse adviespraktijk. Dit doen we met relevante kennis, praktijkgerichte tools, inspiratie, het praktijkgerichte katern Ken je vak!, een dagelijkse nieuwsbrief, een kennissite, vakevents, etc.

Wat biedt VVP?
- Zes inspirerende en ondernemende bewaaredities per jaar
- Kenniskatern 'Ken je vak!' met onder meer de vertaling van Kifid-uitspraken naar de adviespraktijk en de rubriek Permanent Actueel
- Exclusieve specials met een verdieping op een adviesonderwerp
- Themabijeenkomsten met korting voor abonnees, zoals de Events Bijzondere Risico's en Inkomen
- Dagelijkse e-mail nieuwsbrief met de laatste ondernemersinformatie
- Kennissite www.vvponline.nl
- VVP Ondernemerspanel, vakexperts die hun kennis delen en ingaan op uw eigen ondernemersvraagstukken.

Abonneren

Word abonnee van het meest complete platform voor financieel adviseurs. De financieel adviseur die beschikt over een Wft-vergunning komt in aanmerking voor het gereduceerde tarief van slechts 63 euro (exclusief negen procent BTW). Dit voordeeltarief geldt ook studenten. De normale prijs van VVP bedraagt 175 euro (exclusief negen procent BTW). Bij betaling per factuur betaalt u 2,95 euro administratiekosten.

Abonnementenservice

E-mail: sara@vvp-online.nl

Telefoon: 06-81180656

Opzeggingen dienen uiterlijk twee maanden voor het eindigen van de abonnementsperiode te geschieden. Opzeggen kan alleen schriftelijk (per e-mail).

Meld u ook aan voor de e-mailnieuwsbrief VVP Vandaag: dagelijks het laatste financiële nieuws in uw mailbox.

Aanmelden nieuwsbrief

Wanneer u  op vvponline.nl/nieuwsbrief uw e-mail adres invult, ontvangt u (werk)dagelijks de gratis nieuwsbrief van VVP met het laatste nieuws uit de branche.

 

Events

VVP Kennisevent Pensioen & Vermogen

11 februari 2026 - 11 februari 2026

Lees meer
Quote van de dag
Wij vinden het belangrijk dat financiële ondernemingen meer duidelijkheid krijgen over wanneer personalisatie binnen de grenzen van adviseren valt.

Wij vinden het belangrijk dat financiële ondernemingen meer duidelijkheid krijgen over wanneer personalisatie binnen de grenzen van adviseren valt.

AFM in verdiepende analyse over hyperpersonalisatie

Stelling

Schrappen eigen risico voor kwetsbare mensen is een goede zaak

VVP 3-2025
VVP 3-2025

In VVP 3-2025 onder meer een interview met Johan Meijer van J.J. Meijer Assurantiën en Shelter Advies, bij wie de klant en nog meer de mens er achter echt op de eerste plaats komt. Bijzonder is verder dat hij klanten bij voorkeur op zijn motorfiets bezoekt.

In de nieuwe VVP uiteraard nog meer inspiratie. Richardo Cruz Fortes (Expat Mortgages) roept op te kiezen voor verrijking: voor lef, diversiteit en menselijkheid. Jack Vos (Onesurance) laat zien hoe je als adviseur waarde blijft toevoegen in dit AI-tijdperk. “In een wereld die steeds slimmer wordt, is jouw voorsprong dat je nog mens bent. Gebruik dat.”

Ken je vak! biedt weer volop praktijkinformatie. Zo geeft Annemieke Postema (AOVdokter en RADI AOV) tips over hoe je je als adviseur het beste kunt opstellen als je op bezoek gaat bij een zieke klant.

In het katern Innovatieve Producten komen liefst vijf topadviseurs aan het woord over innovatie (Alpina Group, HeinenoordZicht Groep, De Hypotheker, Ideële Verzekeringen, en Meijers Assurantiën). Durf te dromen, schrijft een van de adviseurs. Verder: dankzij AI kan een kind de was doen. Of toch niet?

Bekijk de inhoud
Special Slimmer Adviseren 2025
Special Slimmer Adviseren 2025

In de VVP-special Slimmer Adviseren 2025 volop praktijktips om slimmer te adviseren. Met als doel uiteraard als adviseur meer tijd en persoonlijke aandacht voor de klant te hebben

Vijf voormalige winnaars van de VVP Advies Award en andere adviseurs beschrijven welke slimme keuzes zij maken. AI, op tal van fronten inzetbaar, is daarbij nu al niet meer weg te denken. Al blijft het échte advies – gelukkig maar – mensenwerk. Dat vindt zelfs AI!

AI en marketing vormen een gouden combinatie, aldus een rondetafel met Marcel van Dijk (MarshBerry), Christian Mulder (HeinenoordZicht Groep), Milco Poppe (Yellow Hive), Erik de Voogd en Jack Vos (Onesurance).

Enno Wiertsema, directeur Adfiz, pleit voor slimmer adviseren door slimmer te leren.

Er zijn meer kansen dan AI. In de special aandacht voor onder meer diversiteit, financiële planning, actief klantbeheer.

Bekijk de inhoud
Nieuwsbrief
Wil je op de hoogte blijven van het laatste nieuws? Meld je dan hier aan voor de nieuwsbrief!
 
Special Business Support 2025
Special Duurzaam Advies 2025
Special De Waarde van Advies 2024
Special Business Innovation 2024
Special Duurzaam Advies
Special Digitale Innovatie
Special Financieel Vitaal
Special Actief Klantbeheer 2022
Special Samen Sterker / Innovatie 2022
Special Fusies & Overnames 2022
Special Adviesvak als cruciaal beroep
Special Duurzaam Adviseren
Special Business Support
ARAG-special Vertrouwen op het recht
Special Bijzondere Risico's
Special Verzekerd van je huis!