New Financial inspiration: wat wil de klant
New Financial Forum/VVP organiseert op dinsdagmiddag 14 oktober de inspiratiebijeenkomst 'Wat wil de klant?'. Deelnemers gaan in gesprek met échte klanten. Klik HIER om u in te schrijven voor deze middag onder leiding van gastheer Boudewijn van Uden (a.s.r.).
De bijeenkomst geeft gehoor aan de roep van deelnemers aan de vorige New Financial Inspiration: de branche denkt nog te veel van uit zichzelf, vraag nou eens aan de klant wat hij wil. Vijf klanten nemen op 14 oktober plaats achter de tafel en gaan het gesprek aan met de financiële sector.
Met als doel de dienstverlening verder te verbeteren. Want daar staat het New Financial Forum voor. Het programma is vanaf 14.00 uur en duurt tot circa 17.00 uur met daarna een borrel. Deelname is gratis. De locatie is het vernieuwde a.s.r.-kantoor aan de Archimedeslaan in Utrecht.
Reactie toevoegen
De marktconforme klant bestaat niet
(Vanja Bentum, MoneyView, in VVP 3-2022) De onderzoeksresultaten en keurmerken van producten en diensten vliegen ons om de oren. Verschillende partijen proberen...
Ons voordeel optimaal benutten
Door de terugtrekkende overheid op sociale voorzieningen, is er meer zelfredzaamheid nodig. Voor veel mensen leidt dit tot complexe financiële vraagstukken...
Hoe oordeelt de klant over zijn of haar adviseur? Een greep uit tienduizenden reviews online. Opvallend: wie heel goed zoekt, vindt op advieskeuze wel eens een...
Hoe oordeelt de klant over zijn of haar adviseur? Een willekeurige greep uit tienduizenden reviews online. Ruim twintig jaar ben ik verzekerd voor zaken als...
Hoe oordeelt de klant over zijn of haar adviseur? Een willekeurige greep uit tienduizenden reviews online. Vriendelijk, duidelijk en gezellig :) Over Daleman...
New Financial inspiration: denken met je handen
Een middag Lego Serious Play bracht de deelnemers aan de New Financial Inspiration woensdagmiddag dichter bij het concretiseren van vernieuwing in de financiële...
Hoe oordeelt de klant over zijn of haar adviseur? Een willekeurige greep uit tienduizenden reviews online. De adviseur heeft uitgebreid de tijd genomen om te...
Jezelf verzekeren in ruil voor data in plaats van premie?
Betalen voor bescherming en preventie met je data in plaats van in euro’s. Dat business model van een toekomstbestendige verzekeraar, op 4 oktober 2016 bedacht...
Klant geeft privé-gegevens in ruil voor korting op hypotheek en verzekering
Bijna 60 procent van de consumenten in Nederland en België vindt het prima als banken en verzekeraars hun privégegevens gebruiken als ze in ruil daarvoor...
Boosheid komt klant duur te staan
Een boze klant die medewerkers van een verzekeraar heeft uitgescholden, is terecht opgenomen in de gebeurtenissenadministratie en interne verwijzingsregister van...