Enquête 'Kassa' over nazorg door adviseur

checklist via Pixabay

Het consumentenprogramma 'Kassa' is de enquête 'Nazorg door financieel intermediair?' gestart. 

'Kassa' wil weten of "jouw intermediair (tussenpersoon) je gedurende de looptijd van je financiële product heeft geïnformeerd over bijvoorbeeld premie- of rentedalingen en de mogelijkheid om over te sluiten".

De enquête bevat onder andere onderstaande vragen, met keuzemogelijkheden:

Heeft jouw intermediair of tussenpersoon weleens contact met je opgenomen om je te wijzen op bijvoorbeeld premie- of rentedalingen en de mogelijkheid om te besparen door over te sluiten?

Hoe vaak heeft jouw intermediair (tussenpersoon) je de afgelopen jaren pro-actief benaderd om je te wijzen op bespaarmogelijkheden?

Op welke manier ben je benaderd door je intermediair (tussenpersoon)? (meerdere opties kiezen is mogelijk)

 

Waarover ben je benaderd door jouw intermediair (tussenpersoon)?

Heb je een overlijdensrisicoverzekering? (Let op: dit is geen uitvaartverzekering)

Ben je benaderd met een concreet voorstel om de premie van je overlijdensrisicoverzekering te verlagen? Of heb je alleen algemene bespaarinformatie ontvangen?

 

Reactie toevoegen

 
Doe als de dierenarts (blog Lindenhaeghe)

Doe als de dierenarts (blog Lindenhaeghe)

"Nazorg: doe als de dierenarts, wees relevant en betrokken op het juiste moment." Dat schrijft Esther Vuijsters in de maandelijkse blog van Lindenhaeghe op VVP Online....

"Rekenmethode pensioenverzekeraars nadelig voor klanten"

"Rekenmethode pensioenverzekeraars nadelig voor klanten"

"Door een gebrek aan informatie van pensioenverzekeraars kunnen consumenten niet goed beoordelen of zij wel een goede deal krijgen." Aldus zaterdag het...

Webinar nibe-svv over nazorg

Webinar nibe-svv over nazorg

Nibe-SVV organiseert op maandagavond 31 oktober het webinar 'Doorlopende dienstverlening: zorgplicht of zorgkans?’ met Robin van Beem van Polis Advocaten....

Veel onvrede over gebrek aan nazorg bij hypotheek

Veel onvrede over gebrek aan nazorg bij hypotheek

Slechts 55 procent van de huizeneigenaren is tevreden over de diensverlening van hun hypotheekadviseur na het afsluiten van de hypotheek. Dat stelt onderzoek in...

Serviceabonnement niet populair bij Erkend adviseur

Serviceabonnement niet populair bij Erkend adviseur

Een serviceabonnement voor het verlenen van nazorg is niet populair onder Erkend adviseurs. UIt onderzoek van de SEH blijkt dat slechts 28 procent van de adviseurs...

Kifid reageert op item in \'kassa\'

Kifid reageert op item in \'kassa\'

Kifid heeft gereageerd op het item zaterdag in Kassa, waarin haar uitspraak in een zaak tegen Univé werd aangevochten. Kifid: "Wij kunnen niet in discussie...

Merkwaardige desinteresse bij klanten

Merkwaardige desinteresse bij klanten

"Ik ervaar geen wantrouwen bij de consument maar een merkwaardige desinteresse: verbeteringsvoorstellen van tienduizenden euro's worden voor kennisgeving aangenomen,...

Kassa opent meldpunt voor klachten over aov

Kassa opent meldpunt voor klachten over aov

Het consumentenprogramma Kassa heeft afgelopen weekend een meldpunt geopend voor klachten over arbeidsongeschiktheidsverzekeringen en kredietbeschermers. Volgens...