Vier baanbrekende innovaties strijden om fma 2012

FMA jury 2012

De jury van de Financial Marketing Award 2012 heeft eyeOpen, Onderling.nl, Seeds en WeHelpen genomineerd voor de Financial Marketing Award 2012. De winnaar wordt op 6 december 2012 bekend gemaakt tijdens de 18e Nationale Dag Financiële Marketing.

De jury, bestaande uit voorzitter Kim Cramer (BR-ND), Cornelie van Bergenhenegouwen (CvA Stichting Toetsing Verzekeraars), Rens van Tilburg (Sustainable Finance Lab en SOMO) en Krijn Schuurman (InterimIC en IPAN), heeft het afgelopen jaar vele tientallen casussen beoordeeld en tegen het licht gehouden. Naast belangrijke traditionele criteria als resultaat en impact, is dit jaar ook gelet of een casus een bijdrage levert of kan leveren aan een duurzaam herstel van vertrouwen in de financiële sector. Heeft de casus daadwerkelijk een positieve impact op het welzijn van onze samenleving? De jury koos unaniem voor eyeOpen (een financieel adviseur die volledig geautomatiseerd en op basis van enkel rationele argumenten de optimale keuze uit alle beschikbare producten maakt, toegesneden op de situatie van de klant), Onderling.nl (een initiatief van FBTO dat klanten laat meebeslissen over het al dan niet toewijzen van claims), Seeds (een crowdfunding-initiatief van ABN Amro dat een positieve maatschappelijke impact nastreeft op bijvoorbeeld cultureel, sociaal, educatief of ecologisch gebied) en WeHelpen (een marktplaats voor uitruil van zorgdiensten zonder dat daar geld aan te pas komt).
De finaleronde wordt gespeeld tijdens de 18e Nationale Dag Financiële Marketing, de enige vakdag voor financieel marketeers. Nieuwe perspectieven voor financieel marketeers zijn er van Mark Woerde (Lemz) "Advertising gaat de wereld redden", Ronald Verbrugge (ISDC) "Marketing is dood, what's next", René Frijters (Knab): “Revolutie noodzakelijk”, Maarten Hoogendoorn (Google Nederland) "Laat Internet, Mobiel en Social Media werken voor u en uw klant", Marketeer of the Year Oscar Diele (Spil Games) "Niets is heilig, alles kan beter."

Meer informatie en inschrijvingen: www.ndfm2012.nl.

 

Reactie toevoegen

 
Fma-jury krijgt cadeau van de afm

Fma-jury krijgt cadeau van de afm

AFM-voorzitter Merel van Vroonhoven blijft in dialoog met de jury van Financial Marketing Awards om verandering in de sector verder vorm te geven. Dit zei Van Vroonhoven...

Tom de Bruyne en Paul Turken op 21ste marketingvakdag

Tom de Bruyne en Paul Turken op 21ste marketingvakdag

Heartful Marketing is het thema van de 21ste editie van de Nationale Dag Financiële Marketing van De Baak, NIMA en VVP. Tom de Bruyne en Paul Turken geven deze...

Ndfm: ja maar, wat als het wél kan

Ndfm: ja maar, wat als het wél kan

Verandering komt altijd van binnenuit. Dat geldt ook voor financiële marketeers. Als je diep van binnen kijkt, wat wil je dan veranderen? Op welke daden zou...

Shortlist Financial Marketing Award 2014 bekend

Shortlist Financial Marketing Award 2014 bekend

De jury van de Financial Marketing Award heeft een voorlopige shortlist samengesteld van acht cases die meedingen naar de Financial Marketing Award 2014. Deze award...

Jury fma op zoek naar financiële marketingparels

Jury fma op zoek naar financiële marketingparels

Wie of wat zijn de marketingparels in de financiële wereld van 2013? Aan welk initiatief binnen de financiële wereld heeft de maatschappij écht...

Nima neemt zitting in Financial Marketing Award

Nima neemt zitting in Financial Marketing Award

Arjen Bijlsma, Director Business Development NIMA, is toegetreden tot de jury van de Financial Marketing Award (FMA). Bijlsma heeft jarenlange ervaring in de financiële...

Fma-jury succesvol op molblog

Fma-jury succesvol op molblog

De jury van de Financial Marketing Award is op zoek naar financiële marketing die de wereld mooier maakt. Dit doen ze onder meer succesvol op molblog. De eerste...

Nominaties Financial Marketing Award 2011 bekend

Nominaties Financial Marketing Award 2011 bekend

ABN Amro, SNS Bank en Triodos Bank zijn genomineerd voor de Financial Marketing Award 2011. De finaleronde vindt plaats tijdens de Nationale Dag Financiële...

Onderscheidend vermogen centraal op zeventiende ndfm

Onderscheidend vermogen centraal op zeventiende ndfm

VVP organiseert op 1 december de zeventiende Nationale Dag Financiële Marketing, de enige vakdag voor financieel marketeers. Centrale boodschap is: durf anders...

Baanbrekende social media innovaties in de Financiële sector

Baanbrekende social media innovaties in de Financiële sector

Drie baanbrekende social media innovaties staan op 1 december 2011 tijdens de Nationale Dag Financiële Marketing in de spotlights van de 'pecha kucha' contest...