Ndfm: ja maar, wat als het wél kan

Arko van Brakel

Verandering komt altijd van binnenuit. Dat geldt ook voor financiële marketeers. Als je diep van binnen kijkt, wat wil je dan veranderen? Op welke daden zou je trots (willen) zijn? En wat houdt je tegen om aan het roer van uw eigen professionele leven te gaan staan?

Hoeveel 'ja maar's' staan er op uw lijstje? NIMA, VVP en De Baak organiseren op 12 november de 20e editie van de Nationale Dag Financiële Marketing. Tijdens deze middag, gehouden op de bijzondere locatie Landgoed De Horst, staat het financiële marketingvak centraal. Dan gaan we alle persoonlijke 'Ja maar’s' laten varen en kunnen marketeers ervaren hoe het wél kan wanneer marketingprofessionals het voortouw nemen. Op deze middag onder meer de laatste inzichten in het brein van de klant door  Martin de Munnik van Neurensics. Dagvoorzitter Arko van Brakel geeft in deze video alvast een voorproefje van deze enige vakdag voor financieel marketeers. Voor het volledige programma, inhoud workshops zie de website van de Nationale Dag Financiële Marketing. Direct inschrijven kan natuurlijk ook.


Exclusieve uitnodiging voor de Neuro Night
In samenwerking met Neurensics biedt de Nationale Dag Financiële Marketing een exclusieve dinersessie over neuromarketing. Victor Lamme en Martin de Munnik gaan in deze verdiepingssessie in op allerlaatste inzichten op het gebied van neuromarketing. Zij geven voorbeelden van succesvolle neuromarketingstrategieën die direct toepasbaar zijn in de eigen organisaties. Met per tafel een op maat gesneden marketingdialoog onder begeleiding van wetenschappers op het gebied van neuromarketing.

Reactie toevoegen

 
Fma-jury krijgt cadeau van de afm

Fma-jury krijgt cadeau van de afm

AFM-voorzitter Merel van Vroonhoven blijft in dialoog met de jury van Financial Marketing Awards om verandering in de sector verder vorm te geven. Dit zei Van Vroonhoven...

Knab en van Vroonhoven winnaars Financial Marketing Award 2015

Knab en van Vroonhoven winnaars Financial Marketing Award 2015

Knab is door jury en publiek op de Nationale Dag Financiële Marketing uitgeroepen tot winnaar van de Financial Marketing Award 2015. Leslie Hogeveen  nam...

Ndfm 2015: Heartful Marketing in de praktijk

Ndfm 2015: Heartful Marketing in de praktijk

De 21ste editie van de Nationale Dag Financiële Marketing van VVP, NIMA en De Baak staat in het teken van Heartful Marketing ofwel impactvolle marketing met...

Vijf nominaties Financial Marketing Award 2015

Vijf nominaties Financial Marketing Award 2015

De jury van de Financial Marketing Award heeft vijf initiatieven genomineerd voor de Financial Marketing Award 2015. Dit zijn: de introductie van het klantjaarverlag...

"wat klanten van ons vinden, is belangrijker dan wat klanten kopen"

"wat klanten van ons vinden, is belangrijker dan wat klanten kopen"

"Wat klanten van ons vinden, is belangrijker dan wat klanten van ons kopen". Dat is het nieuwe credo van Obvion. Alles over het waarom en het hoe vertelt...

Tom de Bruyne en Paul Turken op 21ste marketingvakdag

Tom de Bruyne en Paul Turken op 21ste marketingvakdag

Heartful Marketing is het thema van de 21ste editie van de Nationale Dag Financiële Marketing van De Baak, NIMA en VVP. Tom de Bruyne en Paul Turken geven deze...

Shortlist Financial Marketing Award 2014 bekend

Shortlist Financial Marketing Award 2014 bekend

De jury van de Financial Marketing Award heeft een voorlopige shortlist samengesteld van acht cases die meedingen naar de Financial Marketing Award 2014. Deze award...

Qoin en VPRO Tegenlicht winnen Financial Marketing Award

Qoin en VPRO Tegenlicht winnen Financial Marketing Award

Qoin en de redactie van VPRO Tegenlicht zijn op de Nationale Dag Financiële Marketing in Amsterdam uitgeroepen tot winnaars van de Financial Marketing Award...

Vier genomineerden Financial Marketing Award 2013

Vier genomineerden Financial Marketing Award 2013

De jury van de Financial Marketing Award heeft uit een shortlist van tien cases er vier genomineerd: Qoin, Dela, Kroodle en the Moneyer. De award wordt op 3 december...

Jury fma op zoek naar financiële marketingparels

Jury fma op zoek naar financiële marketingparels

Wie of wat zijn de marketingparels in de financiële wereld van 2013? Aan welk initiatief binnen de financiële wereld heeft de maatschappij écht...