Ndfm: ja maar, wat als het wél kan

Arko van Brakel

Verandering komt altijd van binnenuit. Dat geldt ook voor financiële marketeers. Als je diep van binnen kijkt, wat wil je dan veranderen? Op welke daden zou je trots (willen) zijn? En wat houdt je tegen om aan het roer van uw eigen professionele leven te gaan staan?

Hoeveel 'ja maar's' staan er op uw lijstje? NIMA, VVP en De Baak organiseren op 12 november de 20e editie van de Nationale Dag Financiële Marketing. Tijdens deze middag, gehouden op de bijzondere locatie Landgoed De Horst, staat het financiële marketingvak centraal. Dan gaan we alle persoonlijke 'Ja maar’s' laten varen en kunnen marketeers ervaren hoe het wél kan wanneer marketingprofessionals het voortouw nemen. Op deze middag onder meer de laatste inzichten in het brein van de klant door  Martin de Munnik van Neurensics. Dagvoorzitter Arko van Brakel geeft in deze video alvast een voorproefje van deze enige vakdag voor financieel marketeers. Voor het volledige programma, inhoud workshops zie de website van de Nationale Dag Financiële Marketing. Direct inschrijven kan natuurlijk ook.


Exclusieve uitnodiging voor de Neuro Night
In samenwerking met Neurensics biedt de Nationale Dag Financiële Marketing een exclusieve dinersessie over neuromarketing. Victor Lamme en Martin de Munnik gaan in deze verdiepingssessie in op allerlaatste inzichten op het gebied van neuromarketing. Zij geven voorbeelden van succesvolle neuromarketingstrategieën die direct toepasbaar zijn in de eigen organisaties. Met per tafel een op maat gesneden marketingdialoog onder begeleiding van wetenschappers op het gebied van neuromarketing.

Reactie toevoegen

 
Nima neemt zitting in Financial Marketing Award

Nima neemt zitting in Financial Marketing Award

Arjen Bijlsma, Director Business Development NIMA, is toegetreden tot de jury van de Financial Marketing Award (FMA). Bijlsma heeft jarenlange ervaring in de financiële...

Vier baanbrekende innovaties strijden om fma 2012

Vier baanbrekende innovaties strijden om fma 2012

De jury van de Financial Marketing Award 2012 heeft eyeOpen, Onderling.nl, Seeds en WeHelpen genomineerd voor de Financial Marketing Award 2012. De winnaar wordt...

Fma-jury succesvol op molblog

Fma-jury succesvol op molblog

De jury van de Financial Marketing Award is op zoek naar financiële marketing die de wereld mooier maakt. Dit doen ze onder meer succesvol op molblog. De eerste...

EyeOpen wint pecha kucha contest op ndfm

EyeOpen wint pecha kucha contest op ndfm

Diederick van Thiel van EyeOpen is door het publiek van de Nationale Dag Financiële Marketing uitgeroepen tot winnaar van de ‘pecha kucha’ contest...

SNS Bank winnaar Financial Marketing Award

SNS Bank winnaar Financial Marketing Award

SNS Bank is de winnaar van de Financial Marketing Award 2011. Dit maakte juryvoorzitter Roland van Kralingen bekend tijdens de zeventiende Nationale Dag Financiële...

Nominaties Financial Marketing Award 2011 bekend

Nominaties Financial Marketing Award 2011 bekend

ABN Amro, SNS Bank en Triodos Bank zijn genomineerd voor de Financial Marketing Award 2011. De finaleronde vindt plaats tijdens de Nationale Dag Financiële...

Onderscheidend vermogen centraal op zeventiende ndfm

Onderscheidend vermogen centraal op zeventiende ndfm

VVP organiseert op 1 december de zeventiende Nationale Dag Financiële Marketing, de enige vakdag voor financieel marketeers. Centrale boodschap is: durf anders...

Baanbrekende social media innovaties in de Financiële sector

Baanbrekende social media innovaties in de Financiële sector

Drie baanbrekende social media innovaties staan op 1 december 2011 tijdens de Nationale Dag Financiële Marketing in de spotlights van de 'pecha kucha' contest...