Nima neemt zitting in Financial Marketing Award

Arjen Bijlsma NIMA

Arjen Bijlsma, Director Business Development NIMA, is toegetreden tot de jury van de Financial Marketing Award (FMA).

Bijlsma heeft jarenlange ervaring in de financiële sector en werkte onder meer bij ING, AXA, Gmac en Roland Rechtsbijstand. De jury van de FMA, bestaande uit juryvoorzitter Kim Cramer (BR-ND), Rens van Tilburg (Sustainable Finance Lab), Krijn Schuurman (InterimIC) en Cornelie van Bergenhenegouwen (Commissie van Advies Stv) is verheugd dat Bijlsma is toegetreden tot de jury.

De Financial Marketing Award 2013 wordt uitgereikt tijdens de negentiende Nationale Dag Financiële Marketing van 3 december 2013. Missie van deze enige vakdag voor financiële marketeers is een bijdrage leveren aan de verdere professionalisering van het marketingvak in de financiële sector. De FMA ondersteunt deze missie door excellente praktijkvoorbeelden uit de financiële sector in de schijnwerpers te zetten. Eerdere winnaars zijn onder meer de Hypotheekshop, ASN Bank, InShared en Onderling.nl. Dit jaar is de jury op zoek naar de parels in de financiële wereld. Aan welk fantastisch initiatief binnen de financiële wereld heeft de maatschappij écht iets gehad? Waar werden mensen duurzaam mee geholpen en waar werd de wereld een beetje mooier van? De jury van de Financial Marketing Award wordt in de zoektocht naar de parels geholpen door FMA-spotters Marieke van Zuien (BNP Paribas Cardif), Helen Toxopeus (Economy Transformers), Marleen Janssen Groesbeek (Platform Pure Winst), Jelle Bartels (FP Advance) en Ivo Valkenburg. Klik HIER voor meer informatie.

De komende maanden gaan de jury en de spotters samen met de markt op zoek naar excellente praktijkvoorbeelden, dat wil zeggen: initiatieven en/of mensen die actief bijdragen om een verandering in de financiële sector te bewerkstelligen. Het gaat daarbij om drie categorieën: het initiatief dat zich in de praktijk bewezen heeft, het vooruitstrevende initiatief met een geweldige potentie en de ridder of amazone die het afgelopen jaar hét verschil heeft gemaakt. Denk mee met de jury. Ken je een initiatief of persoon die voor een Award in aanmerking komt, geef deze dan voor 1 november 2013 door aan vvp@nijgh.nl.

Reactie toevoegen

 
Lees meer over
Munt hypotheken in zee met AdviceRobo

Munt hypotheken in zee met AdviceRobo

Munt Hyptoheken is een samenwerking aangegaan met Fintech bedrijf AdviceRobo. Er is inmiddels een pilot uitgevoerd op het gebied van psychometrische credit scores....

Fma-jury krijgt cadeau van de afm

Fma-jury krijgt cadeau van de afm

AFM-voorzitter Merel van Vroonhoven blijft in dialoog met de jury van Financial Marketing Awards om verandering in de sector verder vorm te geven. Dit zei Van Vroonhoven...

"wat klanten van ons vinden, is belangrijker dan wat klanten kopen"

"wat klanten van ons vinden, is belangrijker dan wat klanten kopen"

"Wat klanten van ons vinden, is belangrijker dan wat klanten van ons kopen". Dat is het nieuwe credo van Obvion. Alles over het waarom en het hoe vertelt...

Tom de Bruyne en Paul Turken op 21ste marketingvakdag

Tom de Bruyne en Paul Turken op 21ste marketingvakdag

Heartful Marketing is het thema van de 21ste editie van de Nationale Dag Financiële Marketing van De Baak, NIMA en VVP. Tom de Bruyne en Paul Turken geven deze...

Fairzekering publiekswinnaar Financial Marketing Award

Fairzekering publiekswinnaar Financial Marketing Award

Fairzekering, BrightNL en Pensioencafé zijn op de Nationale Dag Financiële Marketing uitgeroepen tot de winnaars van de Financial Marketing Award 2014....

Ndfm: ja maar, wat als het wél kan

Ndfm: ja maar, wat als het wél kan

Verandering komt altijd van binnenuit. Dat geldt ook voor financiële marketeers. Als je diep van binnen kijkt, wat wil je dan veranderen? Op welke daden zou...