Nima neemt zitting in Financial Marketing Award

Arjen Bijlsma NIMA

Arjen Bijlsma, Director Business Development NIMA, is toegetreden tot de jury van de Financial Marketing Award (FMA).

Bijlsma heeft jarenlange ervaring in de financiële sector en werkte onder meer bij ING, AXA, Gmac en Roland Rechtsbijstand. De jury van de FMA, bestaande uit juryvoorzitter Kim Cramer (BR-ND), Rens van Tilburg (Sustainable Finance Lab), Krijn Schuurman (InterimIC) en Cornelie van Bergenhenegouwen (Commissie van Advies Stv) is verheugd dat Bijlsma is toegetreden tot de jury.

De Financial Marketing Award 2013 wordt uitgereikt tijdens de negentiende Nationale Dag Financiële Marketing van 3 december 2013. Missie van deze enige vakdag voor financiële marketeers is een bijdrage leveren aan de verdere professionalisering van het marketingvak in de financiële sector. De FMA ondersteunt deze missie door excellente praktijkvoorbeelden uit de financiële sector in de schijnwerpers te zetten. Eerdere winnaars zijn onder meer de Hypotheekshop, ASN Bank, InShared en Onderling.nl. Dit jaar is de jury op zoek naar de parels in de financiële wereld. Aan welk fantastisch initiatief binnen de financiële wereld heeft de maatschappij écht iets gehad? Waar werden mensen duurzaam mee geholpen en waar werd de wereld een beetje mooier van? De jury van de Financial Marketing Award wordt in de zoektocht naar de parels geholpen door FMA-spotters Marieke van Zuien (BNP Paribas Cardif), Helen Toxopeus (Economy Transformers), Marleen Janssen Groesbeek (Platform Pure Winst), Jelle Bartels (FP Advance) en Ivo Valkenburg. Klik HIER voor meer informatie.

De komende maanden gaan de jury en de spotters samen met de markt op zoek naar excellente praktijkvoorbeelden, dat wil zeggen: initiatieven en/of mensen die actief bijdragen om een verandering in de financiële sector te bewerkstelligen. Het gaat daarbij om drie categorieën: het initiatief dat zich in de praktijk bewezen heeft, het vooruitstrevende initiatief met een geweldige potentie en de ridder of amazone die het afgelopen jaar hét verschil heeft gemaakt. Denk mee met de jury. Ken je een initiatief of persoon die voor een Award in aanmerking komt, geef deze dan voor 1 november 2013 door aan vvp@nijgh.nl.

Lees meer over
"wat klanten van ons vinden, is belangrijker dan wat klanten kopen"

"wat klanten van ons vinden, is belangrijker dan wat klanten kopen"

"Wat klanten van ons vinden, is belangrijker dan wat klanten van ons kopen". Dat is het nieuwe credo van Obvion. Alles over het waarom en het hoe vertelt...