1-8 van 8 resultaten


Advies op afstand

Advies op afstand

Adviseren, communiceren en opleiden op afstand is een ontwikkeling die al gaande was als onderdeel van de digitale transformatie van de financiële sector. Door...

Webdelen voor adviseurs

Webdelen voor adviseurs

(VVP 02-2020) Overal contact houden met uw klant. Via Webdelen.nl kunt u elkaar persoonlijk spreken, uw scherm delen met uw klant, samen online berekeningen en...

Looptijdrente: we kunnen er niet meer omheen

Looptijdrente: we kunnen er niet meer omheen

(Partner in kennis, uit VVP 5 - 2018) Er wordt over geschreven, televisieprogramma’s besteden er aandacht aan. Het fenomeen looptijdrente komt steeds meer...

Hoezo aflossingsblij?

Hoezo aflossingsblij?

De Familie Mulder werd bepaald niet ‘aflossingsblij’ van de brief die zij kreeg van haar bank over de aflossingsvrije hypotheek. Gelukkig werd de soep...

Dag van het Topadvies nu op 7 oktober

Dag van het Topadvies nu op 7 oktober

De VVP Dag van het Topadvies is als gevolg van de coronacrisis verplaatst van 18 juni naar 7 oktober 2020. Belangrijk onderdeel van deze dag is de verkiezing van...

Schermdelen: gemak en tijdwinst

Schermdelen: gemak en tijdwinst

(VVP 02-2020) In deze nieuwe rubriek over digitale dienstverlening gaan medewerkers van de Nationale Hypotheekbond of haar dochterondernemingen in gesprek met adviseurs...

Serie Actief Klantbeheer, deel 1: botsen actief klantbeheer en privacy aan de adviestafel?

Serie Actief Klantbeheer, deel 1: botsen actief klantbeheer en privacy aan de adviestafel?

Kost het u ook zo veel moeite om uw klantdata actueel te houden? Veel adviseurs vinden het lastig een goede balans te vinden tussen het actualiseren van gegevens...

Door adviserend Nederland van Oost naar West (deel 3)

Door adviserend Nederland van Oost naar West (deel 3)

(Uit VVP 6-2020) Het kan verkeren. Begin 2020 was er sprake van hoogconjunctuur. En toen kwam corona. Thuiswerken werd de norm en bedrijven gingen failliet. Wat...