Anac Backoffice live met Marketplace

Vrouwen achter beeldscherm kantoor via Pixabay

Anac BackOffice is sinds kort live met Marketplace van CCS. Via Marketplace verwerkt Anac BackOffice de prolongatie voor onderdelen van haar dienstverlening volledig digitaal met de partneroplossing van Postex, ingeregeld als STP-proces.  

Anac BackOffice is een volmachtbedrijf in Eindhoven, opgericht in de jaren ’70 als Algemene Nederlandse Automobilisten Club. Anac BackOffice heeft samenwerkingen met meer dan 50 verzekeraars en hypotheekverstrekkers en is specialist op het gebied van motorrijtuigen. Het bedrijf maakt deel uit van ASR.

Reactie toevoegen

 
Meer over
Adviseur Virta in zee met CCS

Adviseur Virta in zee met CCS

Virta, een dochteronderneming van Robidus, zal zijn complete zakelijke polisadministratie van hun inkomensverzekeringen onder gaan brengen in Level van CCS. Virta...

Afstand verkleinen tussen beschikbare ict en wat daadwerkelijk wordt gebruikt

Afstand verkleinen tussen beschikbare ict en wat daadwerkelijk wordt gebruikt

"De technologische ontwikkelingen gaan op dit moment veel harder dan het opnamevermogen van de meeste advieskantoren." Aldus Cindy Vos-Uijleman, Teamleider Relatiebeheer...

Menselijke warmte naast digitale kilte

Menselijke warmte naast digitale kilte

Ict is de drijvende kracht achter de meeste verzekeringstrends en gooit de markt volledig overhoop, stelde capgemini eind 2016. De ondergang van het intermediair...

Adviseur onderscheidt zich met relevant klantcontact

Adviseur onderscheidt zich met relevant klantcontact

VKG (Van Kampen Groep) is zeventig jaar geleden begonnen als assuradeurenbedrijf en inmiddels uitgegroeid tot één van de grootste full-serviceproviders...

Jeroen Admiraal

Jeroen Admiraal

  1. Wat is de grootste ICT-innovatie geweest in jouw advieskantoor? Deze innovatie is momenteel gaande. Wij introduceren een nieuwe wijze van documentvervaardiging....

Wapen jezelf tegen cyberaanvallen

Wapen jezelf tegen cyberaanvallen

Cybercriminaliteit is alomtegenwoordig. Er gaat geen dag voorbij of je leest in de krant over websites die gehackt zijn, onveilige wifiverbindingen en ransomware...

Robot wordt beste klantadviseur

Robot wordt beste klantadviseur

Technologische ontwikkelingen gaan razendsnel. Dat past slecht bij de van oudsher traditionele verzekeringswereld. Veel partijen in dit veld onderschatten de impact...

Klaas Kroezen

Klaas Kroezen

  1. Wat is de grootste ICT-innovatie geweest in jouw advieskantoor? Met een op internet gekocht, simpel programmaatje WebPro, heb ik zelf in 2000 de eerste...

We hebben elkaar keihard nodig

We hebben elkaar keihard nodig

Op het kantoor van Unit4 sprak VVP met een aantal klanten, deelnemers aan het stakeholder-overleg, over ontwikkelingen in de markt, hun wensen en hoe het systeemhuis...

Jan Tiecken

Jan Tiecken

  1. Wat is de grootste ICT-innovatie geweest in jouw advieskantoor? Wij zijn bij het opstarten van onze onderneming direct bij Van Kampen Groep aangesloten...