Assurantiekantoren Walcheren in actie voor het goede doel

Nightrun Goes 2016

Op het Zeeuwse eiland Walcheren worden komend weekend twee benefiet-evenementen georganiseerd waarbij lokale verzekeringsadviseurs een actieve rol spelen.

Op vrijdag 27 oktober organiseert de Stichting Jayden ’s avonds een hardloop- en wandelevenement door het centrum van Goes. Niet minder dan zeven advieskantoren (Zuiver Financieel, De Bruine Verzekeringen & Hypotheken, Doene Assurantiën, De Verzekershop, HP Financieel Advies, CM Personal Finance en Assurantie Advies Centrum Zeeland) zetten hun concurrentieposities even opzij om samen met hun verzekeringsklanten mee te doen of deelnemers aan te moedigen.

Zondag 29 oktober opent het Arsenaal Theater in Vlissingen de deuren voor een Zumba® marathon voor Duchenne Parents Project. Hoofdsponsor van dit evenement is Schinkel Adviesgroep uit Oost-Souburg. De organisatie is in handen van Leida Wallaart, zelf dansinstructrice en verzekeringsklant van Schinkel.

De goede doelen bij de evenementen werden niet bij toeval gekozen, maar hebben hun oorsprong op Walcheren. Leida startte haar initiatief nadat zij vijf jaar geleden in Goes de Duchenne patiënt Jarne ontmoette. En ook Stichting Jayden, inmiddels landelijk bekend, kent haar oorsprong in Goes. Jayden overleed op 3-jarige leeftijd aan neuroblastoom kinderkanker. Zijn ouders richtten de stichting op om geld in te zamelen voor onderzoek en behandeling van kanker bij kinderen.

Vanuit hun gedeelde maatschappelijke betrokkenheid verlenen de lokale verzekeringsadviseurs graag hun medewerking aan de evenementen Dansen voor Duchenne en de Night Run. Die medewerking verlenen zij samen met Nh1816 Verzekeringen.

Je data in ruil voor een polis

Betalen voor je verzekeringen met je data in plaats van in euro’s. Dat business model van een toekomstbestendige verzekeraar, bedacht tijdens het eerste grootschalige...