Delta Lloyd Groep verbaasd over persbericht woekerpolis claim

Delta Lloyd Groep toont zich verbaasd over het persbericht waarin de Stichting Woekerpolis Claim dreigt met het opblazen van het compensatie-akkoord uit september 2008. "Wij hebben het volste vertrouwen dat de laatste details op korte termijn zijn uitgewerkt", aldus het concern tegenover VVP. Volgens de Stichting WPC heeft Delta Lloyd Groep nog steeds geen afspraken gemaakt over de verdere uitwerking van het akkoord en zou er ondanks talloze gesprekken nog steeds geen duidelijkheid zijn over de verdeling van de stroppenpot van 30 miljoen euro. "Mocht er vóór 15 juni geen getekend akkoord liggen over de nadere uitwerking daarvan, dan gaan we onze achterban concrete opties voorleggen, waaronder de mogelijkheid om de overeenkomst te laten ontbinden", aldus de stichting.