Van Lanschot Kempen blijft hoofdsponsor Het Concertgebouw
Van Lanschot Kempen heeft zich tot en met 2025 verbonden aan Het Koninklijk Concertgebouw in Amsterdam. De financiële instelling is sinds 2018 hoofdsponsor van de concertzaal. In de afgelopen coronaperiode maakt Van Lanschot Kempen de online serie Empty Concertgebouw Sessions mede mogelijk.
De nieuwe ceo Maarten Edixhoven: "Bij Van Lanschot Kempen draait het niet alleen om financieel vermogen maar ook om cultureel vermogen. Het gaat om het bewaken, behouden en laten groeien van alles van waarde. Muziek brengt troost, inspiratie en blijdschap, het is ‘het perfecte soort kunst’ zoals Oscar Wilde lang geleden schreef. Het Concertgebouw verbindt en verrijkt mensen met een fantastische muzikale ervaring. We zijn dan ook heel trots ons partnership met Het Concertgebouw met drie jaar te verlengen."
Reactie toevoegen
Meer over
Aegon: nederlanders realistisch over hun pensioen
Nederlanders zijn realistisch over hun pensioen, zo blijkt uit een internationale studie van het Aegon Center for Longevity and Rentirement. Uit dit onderzoek blijkt...
Maarten Edixhoven weg bij Zwitserleven
Maarten Edixhoven is op 1 februari 2014 teruggetreden als directievoorzitter van Zwitserleven. SNS Reaal kondigde op 27 november 2013 aan dat hij in het eerste kwartaal...
Maarten Edixhoven vertrekt bij Zwitserleven
Maarten Edixhoven vertrekt in het eerste kwartaal van 2014 bij Zwitserleven. Hij was er sinds oktober 2010 directievoorzitter. Edixhoven treedt in het eerste kwartaal...