Bijzondere klantervaring

“Ik heb zo veel mooie ervaringen dat het lastig is er één uit te kiezen”, zegt Geerlings gevraagd naar een bijzondere klantervaring. Toch noemt ze er een. “Ik ontmoette ooit een ondernemer die een huis wilde kopen. Het was een top-vent die zeer goed was in zijn vak maar eigenlijk was hij geen ondernemer. Hierdoor had de bank ook geen vertrouwen om hem te financieren. Hoe konden we de financiering dan toch rond krijgen? Als de man geen ondernemer meer zou zijn, zou hij wel in aanmerking komen voor een hypotheek. Zijn inkomen was goed en hij had voldoende eigen middelen. Ik ben toen naar hem toegegaan met dit verhaal. Goed dat je het zegt, zei hij, ik voel me ook eigenlijk geen ondernemer. Daarna is hij met zijn belangrijkste opdrachtgever gaan praten en daar is hij in dienst getreden. Daardoor kon hij alsnog de financiering van zijn huis krijgen. Het is hartstikke leuk dat je iemand hebt kunnen helpen om inzicht te krijgen in wie hij eigenlijk is. Alle ballast die hij vanuit het ondernemerschap had, viel weg door deze beslissing. Hij kon zich richten op wat hij leuk vond: zijn vak. En tegelijkertijd het huis kopen.”

Reactie toevoegen

 
Editie