40-jarig Woonfonds klust voor klant

Woonfonds doet

Medewerkers van Woonfonds reizen in rode overalls in juni af naar door adviseurrelaties aangedragen klanten die hulp goed kunnen gebruiken. Dit in het kader van het 40-jarig bestaan.

"Om in deze tijd een mooi gebaar te maken, hebben wij het plan opgevat een aantal klanten die het goed kan gebruiken een hart onder de riem te steken. Hoe kan dat dan beter dan door fysieke hulp te bieden? Wij gaan samen met professionals klanten helpen met klusjes. Hierbij kun je denken aan achterstallig onderhoud, het energiezuiniger maken van het huis of een minimetamorfose om een huis verkoopklaar te maken."
 

Reactie toevoegen

 
Woonfonds lanceert Woongenot Hypotheek

Woonfonds lanceert Woongenot Hypotheek

Woonfonds lanceert maandag de Woongenot Hypotheek.     Met deze nieuwe productlijn wordt de basis gelegd voor de uitrol van de doelgroepenstrategie van...

Orv Woonfonds nu ook via HDN

Orv Woonfonds nu ook via HDN

Adviseurs kunnen voortaan ook overlijdensrisicoverzekeringen van Woonfonds aanvragen via HDN. Met de volgende softwarepakketten is de Woonfonds ORV aan te vragen...

Maatwerk voor specifieke klantgroepen is nieuwe standaard

Maatwerk voor specifieke klantgroepen is nieuwe standaard

Vier adviseurs en een aanbieder spreken over de veranderende hypotheekmarkt en over klanten die buiten de boot vallen. Adviseurs willen het beste voor hun klant...

Boek woonfonds beschrijft woontrends

Boek woonfonds beschrijft woontrends

Woonfonds heeft voor haar klanten en adviseurs het boek 'De toekomst van uw woongenot' gemaakt. Het boek beschrijft de woontrends voor de komende jaren. Het boek...

Samenwerking flexfront en Woonfonds

Samenwerking flexfront en Woonfonds

FlexFront breidt in januari 2014 het assortiment uit met de producten van Woonfonds Hypotheken. FlexFront verwacht in 2014 verder te groeien door de licht aantrekkende...

Woonfonds herhaalt Priqels Experience Tour

Woonfonds herhaalt Priqels Experience Tour

Woonfonds organiseert in februari opnieuw de Priqels Experience Tour.   Zo’n 60 klanten, 100 adviseurs en 40 belangenorganisaties/leveranciers kwamen...

Klant wil van adviseur duidelijke tarieven

Klant wil van adviseur duidelijke tarieven

De advieskantoor dat lang onduidelijk blijft over de adviestarieven wordt door de klant als niet transparant en onbetrouwbaar gezien, aldus onderzoek van GfK in...

Klant verwacht mensgerichte hypotheekadviseur

Klant verwacht mensgerichte hypotheekadviseur

Klanten verwachten een actieve en klantvriendelijke benadering voor de kosten die zij betalen voor een hypotheekadvies. Ook verwachten ze meer inleving in hun situatie....

Woonfonds schaft administratiekosten af

Woonfonds schaft administratiekosten af

Woonfonds schaft de administratiekosten voor wijzigingen af.   Woonfonds: "Als de klant zijn hypotheek wil wijzigen, dan krijgt deze vaak te maken met...

Nominaties hypotheek Award 2013 bekend

Nominaties hypotheek Award 2013 bekend

De Hypotheekshop, Florius, De Hypotheker en Woonfonds Hypotheken zijn genomineerd voor de 'Hypotheek Award 2013' (voorheen hypotheekproduct van het jaar). De prijs...