Allianz hoog in Global 500 merkenranglijst
Allianz staat op nummer 30 van de meest waardevolle merken in de BrandFinance's Global 500, de merkenranglijst die wordt samengesteld door Brand Finance.
Onder de 100 meest waardevolle verzekeringsmerken ter wereld staat Allianz zelfs op de eerste plaats van internationaal opererende verzekeraars. De belangrijkste redenen van deze mooie score zijn de verbeterde omzetverwachtingen na de door de Corona veroorzaakte onzekerheid en een stijging van de score van de Allianz merkwaarde. Hierdoor is onze totale merkwaarde met 12 procent gestegen tot bijna 39 miljard euro.
"Dit nieuws bevestigt niet alleen de sterkte van het merk Allianz, maar toont ook aan dat we meer zijn dan een leider in de verzekeringswereld", aldus Serge Raffard, Group Strategy, Marketing, Distribution Officer bij Allianz SE.
Reactie toevoegen
Allianz in zee met Cardano voor beheer pensioenvermogen
Allianz heeft Cardano gekozen als vermogensbeheerder voor de beschikbare premieregelingen van Allianz Pensioen en Allianz PPI Pensioen. Het gaat in totaal om ruim...
Allianz stelt 6 miljoen euro beschikbaar voor Turkije en Syrië
Allianz Group stelt zes miljoen euro beschikbaar ter ondersteuning van hulp- en herstelinspanningen na de aardbevingen in Turkije en Syrië. CEO Oliver Bäte:...
Minder dan kwart zzp'ers heeft AOV
Niet meer kunnen werken en wegvallen klanten en wanbetaling. Dat zijn de grootste risico’s waar zzp’ers wakker van liggen, aldus Allianz-onderzoek. Allianz:...
Allianz geeft adviseurs meer tijd voor vinden alternatief voor opgezegde polissen
Allianz heeft toegezegd waar nodig meer tijd te geven om een alternatief te vinden voor opgezegde polissen, aldus Adfiz. In specifieke gevallen zal Allianz aan adviseurs...
(Uit Katern Vermogensbeheer in VVP 5-2022) “Er zijn in de financiële sector zoveel mogelijkheden om diensten inclusiever en beter te maken. Drie simpele...
En de winnaar is... de onafhankelijke adviseur!
(Finale VVP Advies Award 2022 in VVP 5) Jähnig + Ter Braak is de winnaar van de VVP Advies Award 2022, de jaarlijkse prijs van vvp voor het meest klantgerichte...
Allianz verhoogt zakelijke premies
Allianz voert op een aantal zakelijke schadeverzekeringen een premieverhoging door. De verzekeraar: “In een aantal productlijnen zien we helaas een stijging...
Finale VVP Advies Award 2022 in beeld
Bekijk de beeldimpressie van Jeffrey Korte van de zinderende finale van de VVP Advies Award 2022 in de belevingsstudio’s van First Impression in Tilburg. [object...
Jähnig + Ter Braak wint VVP Advies Award 2022
Jähnig + Ter Braak is de winnaar van de Advies Award 2022, de jaarlijkse prijs van VVP voor het meest klantgerichte advieskantoor. “Wij bouwen met onze...
"Werkgevers wachten met implementatie nieuwe pensioenstelsel"
Het implementeren van het nieuwe pensioenstelsel blijft op het to-do-lijstje van veel werkgevers staan. Zo heeft 76 procent van de mkb’ers nog geen actie ondernomen....