Eerstestap.nl maakt Serviceabonnement inzichtelijk

Jan Verstegen, eerstestap.nl

Eerstestap.nl en de Nationale Hypotheekbond hebben een video ontwikkeld die aan consumenten duidelijk maakt hoe het Hypotheek Serviceabonnement werkt.

Het Hypotheek Serviceabonnement houdt het dossier van een klant in de gaten. Wanneer de klant op enig moment kan besparen op zijn hypotheek en de bijbehorende verzekeringen, dan volgt automatisch een signaal richting de adviseur. De video laat zien hoe het Hypotheek Serviceabonnement werkt en wordt gratis ter beschikking gesteld.


De video kan ook worden gepersonaliseerd (logo, website, telefoonnummer). Dit kost 349 euro.  Leden van het platform van eerstestap.nl betalen 249 euro.
Eerstestap.nl levert video's die in maximaal drie  minuten de basis van een financieel onderwerp uitleggen. "De impact van financiële zaken op het leven van een consument is enorm. Maar 85 procent van de Nederlanders begrijpt er niet veel van. Met onze video's brengen wij hier verandering in. Eerstestap.nl maakt alle video's helemaal zelf. Hierdoor zijn we in staat snel te reageren op ontwikkelingen in de markt", aldus Jan Verstegen.

Reactie toevoegen

 
Eerstestap.nl wil met nieuwe eigenaar groeiambities waarmaken

Eerstestap.nl wil met nieuwe eigenaar groeiambities waarmaken

Dialog Group heeft Eerstestap.nl - de IT-onderneming van Jan Verstegen en Edwin Riem gericht op financiële dienstverlening, het notariaat en de zorg - overgenomen.  "We...

Actief klantbeheer: uitvoering en tools

Actief klantbeheer: uitvoering en tools

(Jan Verstegen en Peter Wormskamp, Drieluik Actief Klantbeheer (slot) in VVP 4) Actief aan de slag met je bestaande klanten. En hier succesvol mee zijn, in alle...

Zo maak je een bliksemstart

Zo maak je een bliksemstart

(Uit VVP 3-2021) Actief aan de slag met je bestaande klanten. En hier succesvol mee zijn, in alle opzichten. Het lijkt zo voor de hand te liggen, maar in de praktijk...

Eerstestap.nl stelt uitlegvideo's kosteloos beschikbaar aan adviseurs

Eerstestap.nl stelt uitlegvideo's kosteloos beschikbaar aan adviseurs

Eerstestap.nl stelt haar videotheek met uitlegvideo’s kosteloos beschikbaar aan alle advieskantoren in Nederland. Eerstestap: "In een keer beschikt de adviseur...

Het werk gaat door... Jan Verstegen

Het werk gaat door... Jan Verstegen

Onder de titel 'Het werk gaat door...' brengt VVP in beeld hoe financieel dienstverleners hun werk in deze tijd zo goed mogelijk oppakken. Het biedt inzicht in...

Zonder context haakt klant af

Zonder context haakt klant af

Adviseurs moeten financiële beslissingen voor klanten in de digitale omgeving betekenis geven, zo gaf Jan Verstegen, directeur van online platform Eerstestap.nl,...

Kijk vaker door de bril van een klant

Kijk vaker door de bril van een klant

In de financiële dienstverlening worden steeds meer processen digitaal gemaakt en aan de klant beschikbaar gesteld. Dit zet druk op de positie van een adviseur,...

Robot nog lang geen adviseur

Robot nog lang geen adviseur

‘Omarm een robot, ga voor advies’. Dat was het motto van de VVP Dag van het Topadvies 2018. De deelnemers kregen tal van tips hoe ze als financieel...

Adviestip Jan Verstegen: zet de pet op van de klant

Adviestip Jan Verstegen: zet de pet op van de klant

"De klant kan een deel van het adviesproces zelfstandig uitvoeren, mits goed gefaciliteerd en met een duidelijk voordeel voor de klant. Digitaliseren is niet hetzelfde...

Omarm een robot, ga voor advies!

Omarm een robot, ga voor advies!

VVP organiseert op 20 juni 2018 op Landgoed De Horst in Driebergen Zeist (De Baak) voor de vierde keer de Dag van het Topadvies. Dit maal onder de titel: 'Omarm...