FRISS lanceert campagne ‘Insurance Is a beautiful thing’

Pauw via Pixabay

Insurance is a beautiful thing. Aldus FRISS in de (Engelstalige) video waarmee zij “mensen weer trots wil maken op verzekeren”.

Jeroen Morrenhof, CEO en mede-oprichter van FRISS (ontwikkelaar van AI-gedreven anti-fraude software voor verzekeraars): “Mensen nemen de verzekeringsindustrie te vaak voor lief. Wij willen iedereen eraan herinneren hoe belangrijk onze tak van sport is. De meest waanzinnige dingen in het leven zijn uitsluitend mogelijk dankzij goede verzekeringen. Daarom geloven wij dat verzekeren gezien moet worden als iets prachtigs. Die gedachte willen we wereldwijd verspreiden.”

Reactie toevoegen

 
Meer over
Beequip omarmt Friss Risico Inschatting bij Acceptatie

Beequip omarmt Friss Risico Inschatting bij Acceptatie

Beequip, specialist in het leasen van gebruikt materieel voor het MKB, heeft Friss Risico Inschatting bij Acceptatie omarmd. Door de samenwerking kan Beequip...

Solera implementeert Friss Volmacht Acceptatie service

Solera implementeert Friss Volmacht Acceptatie service

Solera heeft haar distributieplatform ontsloten voor de Friss Volmacht Acceptatie service. Gevolmachtigden kunnen hierdoor voortaan accepteren met behulp van een...

In wat voor branche wilt u werken

In wat voor branche wilt u werken

De komende tijd is bepalend voor de toekomst van de financieel adviesmarkt. Er ligt een belangrijke vraag voor: in wat voor branche wilt u werken? Wat is uw beroepseer?...

Provisieverbod leidt niet tot beter imago

Provisieverbod leidt niet tot beter imago

Het provisieverbod heeft geen sterke negatieve maar ook geen sterke positieve invloed gehad op het imago van verzekeraars. Aldus het Verbond van de Verzekeraars...

Vnab wil bijdragen aan beter branche-imago

Vnab wil bijdragen aan beter branche-imago

Het VNAB-bestuur komt in 2012 met voorstellen die moeten leiden tot verhoging van de marktdiscipline en daarmee tot verbetering van het imago.   Voorzitter...

Consumenten vinden Verzekeraars klantgerichter

Consumenten vinden Verzekeraars klantgerichter

Volgens het Verbond van Verzekeraars begint het programma VerzekeraarsVernieuwen vruchten af te werpen. Klanten merken dat verzekeraars klantgerichter zijn geworden,...