NN: schade Storm Poly lijkt mee te vallen

Stormschade

Het eerste beeld, bijna 24 uur na het begin van de storm, is dat de schade, zowel voor de particulier als de zakelijke markt, vooralsnog ‘meevalt’, aldus Nationale-Nederlanden.

Storm Poly zorgde gisteren voor een toenemend aantal schademeldingen van klanten van Nationale-Nederlanden en haar labels OHRA, ABN Amro Verzekeringen, ING Verzekeringen en SNS verzekeringen, met name vanuit de provincies Noord-Holland, Flevoland en Friesland. Toch lijkt de schade nog mee te vallen, stelt NN. Tot nu toe zijn er particulier circa 600 schademeldingen gemeld en zakelijk enkele tientallen schademeldingen.

Schadeclaims worden direct of via een verzekeringsadviseur gemeld. Normaliter komen meldingen via adviseurs meestal met enige vertraging binnen bij een verzekeraar, de hulp aan hun klanten krijgt bij adviseurs natuurlijk voorrang.

Het aantal meldingen zal naar verwachting de komende tijd nog stijgen.

Reactie toevoegen

 
Meer over
NN lanceert NN Social Innovation Fund

NN lanceert NN Social Innovation Fund

Nationale-Nederlanden heeft het NN Social Innovation Fund gelanceerd. Het fonds, met een initiële investering van EUR 5 miljoen, is gericht op het ondersteunen...

NN luidt alarmklok over sterk toenemend ziekteverzuim

NN luidt alarmklok over sterk toenemend ziekteverzuim

Het ziekteverzuimpercentage stijgt in 2022 voor het eerst sinds twintig jaar boven de 5 procent. Tegelijkertijd neemt de verzuimduur toe en maakt 70 procent van...

Slechts 5 procent Nederlanders verzekerd tegen schade door cybercriminaliteit

Slechts 5 procent Nederlanders verzekerd tegen schade door cybercriminaliteit

Iets meer dan de helft van alle Nederlanders wil zich beter beschermen tegen cybercriminaliteit, zo blijkt uit onderzoek van PanelWizard in opdracht van Nationale-Nederlanden...

Finale VVP Advies Award 2022 in beeld

Finale VVP Advies Award 2022 in beeld

Bekijk de beeldimpressie van Jeffrey Korte van de zinderende finale van de VVP Advies Award 2022 in de belevingsstudio’s van First Impression in Tilburg. [object...

Henk Scheenstra treedt terug als CEO van Heinenoord Holding

Henk Scheenstra treedt terug als CEO van Heinenoord Holding

Henk Scheenstra treedt per 17 oktober terug als CEO van Heinenoord Holding. Arie van den Berg neemt de functie waar totdat de procedure voor de benoeming van een...

Jähnig + Ter Braak wint VVP Advies Award 2022

Jähnig + Ter Braak wint VVP Advies Award 2022

Jähnig + Ter Braak is de winnaar van de Advies Award 2022, de jaarlijkse prijs van VVP voor het meest klantgerichte advieskantoor. “Wij bouwen met onze...

Bepaal vanmiddag wie de VVP Advies Award 2022 wint!

Bepaal vanmiddag wie de VVP Advies Award 2022 wint!

Woon vanmiddag de spectaculaire, korte live-uitzending van de finale van de VVP Advies Award 2022 bij en bepaal wie zich het meest klantgerichte advieskantoor...

“We gaan adviseurs nog beter helpen bij klantbediening”

“We gaan adviseurs nog beter helpen bij klantbediening”

(Partner in Kennis Nationale-Nederlanden in VVP Special Actief Klantbeheer, oktober 2022) Nationale-Nederlanden heeft de ambitie de best gewaardeerde intermediaire...

Achmea moet alsnog ruim twee ton gewasschade vergoeden

Achmea moet alsnog ruim twee ton gewasschade vergoeden

(Rechtspraak) Achmea moet alsnog ruim twee ton uitkeren aan een kweker, die naar de rechter stapte omdat hij vond dat de verzekeraar ten onrechte weigerde gewasschade...

En de categoriewinnaars van de VVP Advies Award 2022 zijn...

En de categoriewinnaars van de VVP Advies Award 2022 zijn...

Geerts (Particulier), L&B Groep (Zakelijk), Jänig + Ter Braak (Hypotheken), Pensioen-Coaching (Pensioen), Finenzo Deventer (Digitale Innovatie), Expat...