Odin start vacaturebank

Stichting Odin start volgende week met een online vacaturebank.

Stichting Odin: "Alle assurantie en financiële tussenpersonen in Nederland kunnen voortaan gratis gebruik maken van de vacaturebank. In samenwerking met Jobintenz.nl heeft Odin een vacaturebank ontwikkeld, dat zich uitsluitend zal richten op vacatures in de financiële dienstverlening."  Het plaatsen van een vacaturek kost 50 euro voor banken, verzekeraars en andere toeleveranciers. "Alle financieel tussenpersonen plaatsen gratis hun vacatures", aldusOdin.

Opvallend is dat ook de Stichting Odin - net als AFM, het FD en het Verbond - helaas nog altijd van 'tussenpersonen'  spreekt en niet van adviseurs. Als adviseurs zelf hun prachtig beroep niet op de kaart zetten en zichzelf nog zien als 'tussenpersonen' dan is er helaas nog een lange weg te gaan naar reputatieherstel.

Jeffrey Leichel (ODIN) - 1 november 2012

@VVP redactie Jullie hebben helemaal gelijk. Wij gebruiken de termen adviseur, financieel dienstverlener, tussenpersoon en intermediair teveel door elkaar. Mooie les.

Jos Koets verzorgt odin-workshop \'afm op bezoek'

Financieel adviseur Jos Koets gaat twee Odin-workshops verzorgen. Daaronder de workshop 'De AFM op bezoek'. Koets was de eerste adviseur in Nederland die zelf de...