Rhion vertrouwt complexere schades toe aan CED

CED Connect 2020

Rhion, dat sinds 1 januari actief is op de Nederlandse markt, heeft haar complexere schades en letselschades toevertrouwd aan CED.

Berend Jan Tempelman, Managing Director van Rhion Versicherung AG: “Rhion wil zo ‘lean and mean’ mogelijk te werk gaan. Voor de afhandeling van schades zochten we daarom naar een partner die eenzelfde digitale strategie aanhangt. Het digitale schadebehandelingsplatform CED Connect sluit uitstekend aan op onze werkwijze. Ons Duitse moederbedrijf heeft ook goede ervaringen met CED, vanuit dat oogpunt was een uitbreiding richting Nederland een logische keuze.”

Nico Dekker, Commercieel Directeur CED: “Het mooie aan Rhion is, dat zij vanuit een digitaal vertrekpunt kunnen starten in Nederland. Het is een groot voordeel om niet vanuit legacy te digitaliseren.”

 

Reactie toevoegen

 
Meer over
Schadeafhandeling DAK via CED Connect

Schadeafhandeling DAK via CED Connect

DAK Verzekeringen maakt gebruik van het schadebehandelplatform CED Connect. Met CED Connect wordt een groot deel van de schadeafhandeling geautomatiseerd: van de...

Peter Kruyt (CED) plotseling overleden

Peter Kruyt (CED) plotseling overleden

CED is geschokt door het plotselinge overlijden van directeur Peter Kruyt. CED: "Met intens verdriet, moeten wij u mededelen dat onze collega en directeur,...

UMG live met CED Connect

UMG live met CED Connect

UMG is dankzij een CCS ontwikkelde koppeling live gegaan met schadebehandelplatform CED Connect CED Connect, een initiatief van CED, is een platform voor digitale...

Niet verzekeraar maar expert stelt schade vast

Niet verzekeraar maar expert stelt schade vast

Het is de taak van experts is om de (omvang van een) schade vast te stellen en niet de taak van een verzekeraar. Aldus de Geschillencommissie Financiële Dienstverlening...

CED ontwikkelt calamiteitenaanpak hagelschade

CED ontwikkelt calamiteitenaanpak hagelschade

Expert CED heeft een calamiteitenaanpak hagelschade en andere schade ineens door extreem weer ontwikkeld. CED: "Buien waarbij enorm veel neerslag valt in korte...

CED beticht Verzekeringsklachten.nl van stemmingmakerij

CED beticht Verzekeringsklachten.nl van stemmingmakerij

CED meent bij monde van commercieel directeur Marcel van Dijk dat Verzekeringsklachten.nl zich schuldig maakt aan stemmingmakerij, door te beweren dat schade-experts...

Anva-koppeling voor Connect claims en postex

Anva-koppeling voor Connect claims en postex

Anva heeft eeen Connect Claims- en een Postex-koppeling gerealiseerd voor bestaande Anva-gebruikers. Risk was het afgelopen jaar als launching customer actief betrokken...

Waardemanagement centraal in nieuwe koers CED

Waardemanagement centraal in nieuwe koers CED

“Willen we als schadebranche relevant blijven, dan moeten we in waarde leren denken.” Aldus ceo Hans Coffeng van CED Group dinsdag tijdens een groot...

Ced voldoet aan normen Keurmerk Klantgericht Verzekeren

Ced voldoet aan normen Keurmerk Klantgericht Verzekeren

CED heeft zich laten toetsen door de Stichting toetsing verzekeraars die het Keurmerk Klantgericht Verzekeren uitgeeft. Dit met positief resultaat. Ron van Kesteren,...

Hagel jaagt aantal gevallen total loss omhoog

Hagel jaagt aantal gevallen total loss omhoog

De hagel- en hoosbuiten in juni hebben het aantal total loss verklaarde auto's omhoog gejaagd, meldt CED. "Als grootste total loss bureau in Nederland, registreren...