SharePeople biedt opschorten deelnamekosten tijdens coronacrisis

ZZP'er laptop via Pixabay

Deelnemers kunnen hun deelnamekosten aan SharePeople voor voorlopig drie maanden opschorten. Dat is een van de maatregelen waarmee het platform voor crowdsurance inspeelt op de coronacrisis. Deelnemers die minder inkomsten hebben en kosten willen besparen kunnen verder het gekozen inkomensniveau naar beneden bijstellen waarmee de maandelijkse deelnamekosten omlaag gaan. Dat kan nu gratis. Normaal gesproken kost dit 65 euro.

Voor nieuwe deelnemers is het eenmalige inschrijfgeld tot 30 april 40 euro in plaats van 185 euro. Hun maandelijkse bijdrage voor de eerste drie maanden wordt direct opgeschort.

Vos: hervorming arbeidsmarkt blijft gewenst

Om de rechtspositie van zzp'ers te verbeteren, is hervorming van de arbeidsmarkt noodzakelijk. Dat stelde voormalig Tweede-Kamerlid van de PvdA Mei Li Vos nog eens...