Stichting Odin van start met claimdesk

Stichting Odin start vanaf vandaag een claimdesk, die intermediairs ondersteunt bij diverse soorten schadeclaims.

Odin gaat van start met de diensten Woekerpolis claims, Kifid-procedures tegen adviseurs en claims op schadeverzekeringen.
Adviseurs kunnen woekerpolissen van hun klanten bij de stichting aanmelden "om een hogere schadeclaim te realiseren dan de collectieve compensaties". Volgens de stichting verdienen tenminste een miljoen polissen het label ‘schrijnende gevallen’, waarbij recht op hogere schadevergoeding bestaat. De experts van Odin, die onder leiding staan van René Graafsma en Martin van Rossum, richten zich uitsluitend op schade uit het verleden. "Het ontwoekeren van de polis blijft het domein van het intermediair."
Ook begeleiden de experts intermediairs die geconfronteerd worden met een Kifid-procedure. Tenslotte kunnen door verzekeraars deels of geheel afgewezen schadeclaims op particuliere of zakelijke schadeverzekeringen aan Odin worden voorgelegd voor een second opinion. Stichting Odin werkt hiertoe samen met verzekeraarklachten.nl.

Reactie toevoegen

 
"woekerpolisoplossing Aegon doekje voor bloeden"

"woekerpolisoplossing Aegon doekje voor bloeden"

Volgens Stichting Odin, gespecialiseerd in claim- en hersteladviezen voor woekerpolissen, noemt de nieuwe compensatieregeling van Aegon een doekje voor het bloeden....

Odin: aantal kifid-zaken explodeert

Odin: aantal kifid-zaken explodeert

Volgens Stichting Odin, die elk jaar een analyse maakt van alle klachtenraportages van een aantal verzekeraars, neemt het aantal klachten fors toe. De klachtenrapportage...

Stichting Odin biedt adviseurs ontwoekerpakket

Stichting Odin biedt adviseurs ontwoekerpakket

Stichting Odin heeft een ontwoekerpakket voor adviseurs ontwikkeld. Stiching Odin: "Intermediairs worden met deze nieuwe dienstverlening geholpen met het aanpakken...

ODIN roept AFM op te stoppen met promoten gratis hersteladvies

ODIN roept AFM op te stoppen met promoten gratis hersteladvies

Stichting ODIN heeft in een brief aan de AFM zeven aanbevelingen gedaan om het woekerpolisdossier een impuls te geven. René Graafsma, voorzitter van Stichting...

Graafsma: hoogste tijd voor collectiviteit

Graafsma: hoogste tijd voor collectiviteit

"Het is meer dan ooit tijd voor collectiviteit. Zeg maar Collectivitijd", aldus René Graafsma in de nieuwsbrief van stichting Odin. Graafsma, die...

"principe is: klant betaalt altijd apart voor advies"

"principe is: klant betaalt altijd apart voor advies"

Voorzitter René Graafsma van de Stichting Odin zegt niet te begrijpen waarom onder meer de Rabobank toch heeft geprobeerd zich uit te draaien onder het beginsel...

Odin start vacaturebank

Odin start vacaturebank

Stichting Odin start volgende week met een online vacaturebank. Stichting Odin: "Alle assurantie en financiële tussenpersonen in Nederland kunnen voortaan...

Odin start Innovatie Plein

Odin start Innovatie Plein

Stichting Odin is gestart met een Innovatie Plein. Het Innovatie Plein is gebaseerd op het 4P princip: Publicatie, Promotie, Prospecting en Pitching. Voorzitter...

Odin: grote verschillen klachtenafhandeling verzekeraars

Odin: grote verschillen klachtenafhandeling verzekeraars

Stichting Odin constateert in haar klachtenrapportage over 2011 grote verschillen in klachtenafhandeling tussen verzekeraars, aangesloten bij het Keurmerk Klantgericht...

Jos Koets verzorgt odin-workshop \'afm op bezoek'

Jos Koets verzorgt odin-workshop \'afm op bezoek'

Financieel adviseur Jos Koets gaat twee Odin-workshops verzorgen. Daaronder de workshop 'De AFM op bezoek'. Koets was de eerste adviseur in Nederland die zelf de...