SUREbusiness breidt productassortiment uit

Bart Boing 2020

SUREbusiness heeft het productaanbod uitgebreid met de vrachtwagenverzekering en de zakelijke motorfietsverzekering van Nationale-Nederlanden en de zakelijke personen- en bestelautoverzekering van MS Amlin. Binnenkort volgt de Beroepsaansprakelijkheidsverzekering ICT en Cyber van Chubb. Tevens zijn er eigen label-producten in de maak voor milieuschade en collectieve ongevallen.

“De afgelopen maanden heeft iedereen natuurlijk een bijzondere tijd doorgemaakt met de coronasituatie. Tegelijkertijd helpen deze momenten om nog eens onder de loep te nemen hoe je je dienstverlening aan aangesloten adviseurs verder kunt verbeteren”, aldus directeur Bart Böing. “We kwamen tot de conclusie dat het best goed zit met ons digitale vergelijkingsplatform SUREnet en de persoonlijke service aan onze adviseurs. De meeste winst valt op dit moment te halen uit het uitbreiden van de productoplossingen. Om die reden zijn we daar direct extra in gaan investeren.”

Met de overname van Reaal verdwijnt er weer een van origine Nederlandse verzekeraar en haar producten. Toch is Böing niet negatief over de ontwikkelingen in het verzekeraarslandschap. “We ervaren meer dan voldoende interesse van risicodragers. Rhion en Maas Lloyd zijn hier de bekendste voorbeelden van, maar er zijn er meer. Afgelopen jaar zijn we bijvoorbeeld een samenwerking met Zürich gestart en dat verloopt voorspoedig.”

Reactie toevoegen

 
Meer over
Surebusiness: meer dan 200 kantoren

Surebusiness: meer dan 200 kantoren

SUREbusiness, serviceprovider op het gebied van zakelijke schadeverzekeringen, is afgelopen week door de grens van 200 deelnemers gegaan.  Als gevolmachtigde...

SUREbusiness lanceert vergelijker voor zakelijke markt

SUREbusiness lanceert vergelijker voor zakelijke markt

"Een goede vergelijkingsmodule voor zakelijke schadeverzekeringen was er gewoonweg nog niet in de markt”, zegt directeur Levent Türkmen van SUREbusiness....