Vernieuwd gezondheidsonderzoek voor klanten Reaal AOV
Reaal AOV gaat haar klanten als eerste partij het vernieuwde gezondheidsonderzoek van arbodienstverlener Beter aanbieden. Het gezondheidsonderzoek, met de nieuwste inzichten in gezondheid en leefstijl, koppelt een arts, leefstijlcoach of mental-coach aan de uitkomsten. Hiermee zetten klanten snel doelgerichte stappen naar een gezonder leven, aldus Reaal.
Verzekerden met een Reaal AOV mogen zonder extra kosten deelnemen aan ‘Gezondheidswinst’.
Reactie toevoegen
De InbraakBarometer van Interpolis laat zien dat de kans op een inbraak sinds de coronaversoepelingen weer snel stijgt. Jan-Willem Blank, binnen Interpolis verantwoordelijk...
ORV-premie vaak te hoog ingeschat
De mogelijkheden van een ORV worden vaak verkeerd benut. Ook wordt de premie te hoog ingeschat. Dit blijkt uit een flitspeiling van Factsnapp in opdracht van Reaal. Tijdens...
Movir stelt Healthy Fridges beschikbaar ter ondersteuning personeel zorginstellingen
De provincie Noord-Brabant en Movir ondersteunen de plaatsing van twaalf Healthy Fridges voor medewerkers en bezoekers van Brabantse ziekenhuizen en zorginstellingen....
Reaal: deelnemers pilot HelloEnergy voelen zich veel energieker
Positieve uitkomsten van een pilot maken dat Reaal per direct HelloEnergy toevoegt aan zijn Lijfwacht-programma. Na een testperiode van drie maanden bleek dat de...
MoneyView: slechtere polisvoorwaarden bestelauto's
De polisvoorwaarden voor bestelauto's zijn minder goed dan die van particuliere auto's, zo blijkt uit onderzoek van MoneyView. Als een bestelauto gestolen wordt...
Reaal geeft tips om sterker uit de coronacrisis te komen
Reaal AOV heeft enkele tips op een rij gezet voor mensen die noodgedwongen thuis zitten tijdens de coronacrisis. Pim Hafkenscheid van Reaal: “De coronacrisis...
AGCS: preventietips voor tijdens coronacrisis gesloten bedrijven
AGCS zegt bij wegens de coronacrisis tijdelijk gesloten bedrijven nu al een aantal schades te zien die ook optreden tijdens vakanties of in het weekend wanneer er...
Kifid: klacht verjaart als consument te lang stilzit
Als consumenten te lang stilzitten, verjaart de klacht. Dat is te concluderen op basis van zeven recente uitspraken van de Geschillencommissie Kifid. De bindende...
Scildon stimuleert fietsen met app Fietsknoop
Scildon biedt al haar nieuwe ORV Lifestyle-verzekerden de komende maanden gratis een jaar lang de app Fietsknoop met gratis gebruik van Fietsknoop[+]Plus. Deze app...
"RI&E moet volstrekt normaal zijn"
"Voor elk bedrijf moet het belang van een RI&E volstrekt normaal zijn. Wie dit als bedrijf niet serieus neemt en ons geen RI&E kan tonen, krijgt een boete.”...