VNAB start promotieteam

VNAB

Binnenkort gaat het VNAB promotieteam van start. Dit team, bestaande uit HR-professionals en recruiters van leden, gaat “de contacten met het onderwijs verder uitbreiden waardoor de markt zichtbaarder wordt en de studenten geënthousiasmeerd kunnen worden voor onze branche. Daarnaast gaat de VNAB gaat zich samen met haar leden richten op de promotie van onze branche bij diverse recruitment-, campus- en promotie events”.

De VNAB: “Het wordt een steeds grotere uitdaging voor de branche om goede (potentiële) professionals te vinden. Daarbij komt dat de zakelijke verzekeringsmarkt vaak onvoldoende bekend is bij young professionals.”

Vnab wil bijdragen aan beter branche-imago

Het VNAB-bestuur komt in 2012 met voorstellen die moeten leiden tot verhoging van de marktdiscipline en daarmee tot verbetering van het imago.   Voorzitter...