Achmea publiceert relatiemagazine

Willem van Duin 2018

Achmea heeft het relatieblad 'Dit is Achmea' gepubliceerd. In dit magazine geeft Achmea duidelijkheid over haar strategie.

In de begeleidende brief stelt ceo Willem van Duin: "Achmea zet zich in voor een gezonde, veilige en toekomstbestendige samenleving. Onze merken geven hier - voor meer dan tien miljoen klanten - concreet invulling aan. In dit magazine geven we u een overzicht en laten we zien hoe alle initiatieven bijdragen aan onze strategie van de groep."

Als voorbeelden noemt Van Duin Interpolis (veiliger verkeer, inspelen op klimaatverandering), Centraal Beheer (brede financiële dienstverlener en gemaksdiensten) en Zilveren Kruis (kwaliteit en toegankelijkheid van de zorg).

 

Reactie toevoegen

 
Jack Hommel (Achmea) kondigt pensionering aan

Jack Hommel (Achmea) kondigt pensionering aan

Jack Hommel, directeur bij Achmea en verantwoordelijk voor bediening van de zakelijke markt via Centraal Beheer & Avéro Achmea, heeft zijn pensionering...

Achmea gaat vliegende auto's verzekeren

Achmea gaat vliegende auto's verzekeren

Achmea denkt dat over twee jaar de eerste passagiersvluchten met drones zullen plaatsvinden. Als luchttaxi's vliegende auto's zijn, wil Achmea ze wel verzekeren....

Achmea:  "Goede voortgang in moeilijk jaar"

Achmea: "Goede voortgang in moeilijk jaar"

Achmea zag in 2022 het nettoresultaat met maar liefst 78 procent dalen tot 105 miljoen euro. Dit vooral vanwege tegenvallende beleggingsopbrengsten, die daalden...

Meer regie en duidelijkheid voor slachtoffers verkeersongeval

Meer regie en duidelijkheid voor slachtoffers verkeersongeval

Slachtofferhulp Nederland en Achmea helpen mensen met licht letsel na een verkeersongeval aan betere informatie en online hulp. Het eerste hulpmiddel is nu live:...

Doneer een boom voor Achmea bossen

Doneer een boom voor Achmea bossen

Samen met Stichting Buitenfonds en Staatsbosbeheer introduceert Achmea de dienst ‘Doneer een boom voor Achmea bossen’. Achmea wil hiermee duizenden bomen...

Achmea vraagt aandacht voor levensloopbestendig wonen

Achmea vraagt aandacht voor levensloopbestendig wonen

Achmea is de campagne ‘Gelukkig oud worden volgens Achmea’ gestart. Het doel van de campagne is om bewustzijn te creëren over het belang van geschikte...

Achmea wil met BetterTradeOff financiële planning toegankelijk maken voor iedereen

Achmea wil met BetterTradeOff financiële planning toegankelijk maken voor iedereen

Het Achmea Innovation Fund heeft een belang genomen in BetterTradeOff, een fintechbedrijf uit Singapore dat financiële planning toegankelijk wil maken voor...

Achmea roept op tot levensloopbestendig bouwen

Achmea roept op tot levensloopbestendig bouwen

De bouw van 450.000 extra levensloopbestendige woningen is nodig om de groeiende druk op zorgpersoneel en mantelzorgers te beperken en kan in 2040 ruim 100.000 zorgvacatures...

Achmea wint Golden Dolphin in Cannes

Achmea wint Golden Dolphin in Cannes

Achmea heeft bij de Cannes Corporate Media & TV Awards met haar corporate movie ‘Samen Leven volgens Achmea’ prijzen goud gewonnen in de categorie...

Achmea Innovation Fund investeert in OpenUp

Achmea Innovation Fund investeert in OpenUp

Het Achmea Innovation Fund heeft een belang genomen in OpenUp. Dit scale-up bedrijf uit Amsterdam richt zich op het mentaal welzijn van werknemers. OpenUp biedt...