Adviescampagne 2019: daar heb ik over nagedacht hoor!

Ruan de Haas (Algemeen Bestuurslid & Duo Voorzitter ad Interim)

Onder het motto 'Omdat u het waard bent' verzoekt VVP branchepartijen een campagne te bedenken die de waarde van deskundig, financieel advies onder de aandacht van de consument brengt. In VVP 3 pakt de  Vereniging Federatie van Vermogensplanners, FVP graag de uitdaging op. De campagne krijgt als centraal thema de slogan: Daar heb ik over nagedacht, hoor!

"Met de campagne Daar heb ik over nagedacht, hoor! willen wij via financieel adviseurs consumenten financieel weerbaarder maken. Wij willen consumenten stimuleren vermogen op te bouwen in tijden dat dit kan om rust te hebben in tijden dat het financieel wat minder is", zegt bestuurslid Ruan de Haas van de FVP.

Lees HIER alles over de Adviescampagne 2019 van FVP.

 

Reactie toevoegen

 
Meer over
Fvp zet in op Post-HBO niveau

Fvp zet in op Post-HBO niveau

Alle actieve leden van de Federatie VermogensPlanners (FVP) worden opgeleid tot mimimaal Post-HBO niveau. Dit is tijdens de ALV met overgrote meerderheid besloten.  ...

Fvp houdt eerste middag permanente inspiratie

Fvp houdt eerste middag permanente inspiratie

De Federatie Vermogens Planners (FVP) organiseerde vorige week haar eerste 'Permanente Inspiratie'-middag.   De Federatie, vertelt voorzitter Barry Goedhart,...