Ansvar past autopremies aan

Aanrijding auto's tekening 2017 (algemeen beeld)

Duurzame verzekeraar Ansvar past op 4 juli de autopremies aan van de Idéaal Autoverzekering en de Bewust Rijgedragverzekering. "We merkten dat deze verzekeringsproducten qua premiestelling en voorwaarden niet concurrerend genoeg waren. Genoeg reden dus om deze verzekeringen eens tegen het licht te houden", schrijft Ansvar, een dochter van Turien & Co., aan het intermediair.

Volgens Ansvar zullen de wijzigingen zorgen voor een aantrekkelijkere propositie voor uw relaties. "Dit komt door een combinatie van het toepassen van micro-zoning, een vernieuwing van de producten, generieke verlaging van de premie en een extra verlaging in de schade-technisch aantrekkelijkere leeftijdscategorie tussen 45 en 70 jaar", aldus Ansvar. "In enkele gevallen kan het zijn dat de premie minder aantrekkelijk wordt. Dit hangt samen met de postcode van uw relatie."

De wijzigingen zijn van toepassing op nieuwe verzekeringen vanaf 4 juli 2019. De lopende verzekeringen blijven ongewijzigd.

Reactie toevoegen

 
Meer over
Werk aan de winkel voor adviseurs

Werk aan de winkel voor adviseurs

Meerdere sprekers van het op 19 september gehouden VVP Event Inkomen 2018 denken dat het stelsel van sociale zekerheid over enkele jaren helemaal op de schop gaat....

VVP Event Inkomen: markt volop in beweging

VVP Event Inkomen: markt volop in beweging

Het tempo zat er goed in bij Marjol Nikkels (CS Opleidingen) tijdens de kennissessie van Turien & Co. op het VVP Event Inkomen 2018. Evenals plenair spreker...

Leren van visboer Tarik

Leren van visboer Tarik

Bij mij in de Amsterdamse buurt in Haarlem zit een vistentje waar ik al jaren kom. Sinds een jaar of drie is er een nieuwe eigenaar, Tarik is zijn naam. Het eerste...

Maak marketing van iedereen

Maak marketing van iedereen

Partnercontent Turien & Co. Auteur: Marcel Kroon. Veel assurantiekantoren doen marketing er maar een beetje bij. Als het uitkomt. Een gemiste kans als je...

Markt cyberinsurance wordt volwassen

Markt cyberinsurance wordt volwassen

De verzekering van het cyberrisico wordt steeds professioneler. Dat bleek tijdens de kennissessie van Turien & Co tijdens het VVP Event bijzondere risico’s....

Verrassende dubbele vondst met peilzenderactie

Verrassende dubbele vondst met peilzenderactie

PARTNER IN KENNIS: TURIEN & CO. OVER PREVENTIE Autodiefstal. Dit blijft een veelbesproken onderwerp binnen de verzekeringsbranche. Hoewel het totaal aantal...

Mensenwerk blijft cruciaal bij bijzondere risico’s

Mensenwerk blijft cruciaal bij bijzondere risico’s

Innovatie in de adviespraktijk vraagt om innovatie van de adviespraktijk. Aldus schadedocent en auteur Anita Hol-Bubeck tijdens het VVP Event bijzondere risico’s...

Ambassadeurs halen klanten binnen

Ambassadeurs halen klanten binnen

Mond-tot-mondmarketing is dé manier voor assurantiekantoren om hun omzet te verhogen en een grotere naamsbekendheid te krijgen. Tenminste, dat is mijn overtuiging....

Ansvar zet in op menselijke maat

Ansvar zet in op menselijke maat

Samen met een groot aantal trouwe relaties heeft Ansvar haar nieuwe onderkomen feestelijk geopend. Op deze middag was er natuurlijk aandacht voor de geschiedenis...

VVP Event Bijzondere Risico's: trends in cyberrisico's

VVP Event Bijzondere Risico's: trends in cyberrisico's

Bjorn Jalving van Turien & Co schetste tijdens het woensdag gehouden VVP Event Bijzondere Risico's onder meer trends inzake cyberrisico’s en kostbare bezittingen....