Ansvar past autopremies aan

Aanrijding auto's tekening 2017 (algemeen beeld)

Duurzame verzekeraar Ansvar past op 4 juli de autopremies aan van de Idéaal Autoverzekering en de Bewust Rijgedragverzekering. "We merkten dat deze verzekeringsproducten qua premiestelling en voorwaarden niet concurrerend genoeg waren. Genoeg reden dus om deze verzekeringen eens tegen het licht te houden", schrijft Ansvar, een dochter van Turien & Co., aan het intermediair.

Volgens Ansvar zullen de wijzigingen zorgen voor een aantrekkelijkere propositie voor uw relaties. "Dit komt door een combinatie van het toepassen van micro-zoning, een vernieuwing van de producten, generieke verlaging van de premie en een extra verlaging in de schade-technisch aantrekkelijkere leeftijdscategorie tussen 45 en 70 jaar", aldus Ansvar. "In enkele gevallen kan het zijn dat de premie minder aantrekkelijk wordt. Dit hangt samen met de postcode van uw relatie."

De wijzigingen zijn van toepassing op nieuwe verzekeringen vanaf 4 juli 2019. De lopende verzekeringen blijven ongewijzigd.

Reactie toevoegen

 
Meer over
Wij zijn Ajax, wij zijn de beste!

Wij zijn Ajax, wij zijn de beste!

Financieel adviseurs kunnen nog veel winnen met contentmarketing. Verhalen waar u als adviseur écht het verschil heeft gemaakt voor uw klanten. In de VVP-rubriek...

Wij zijn Ajax, wij zijn de beste!

Wij zijn Ajax, wij zijn de beste!

Financieel adviseurs kunnen nog veel winnen met contentmarketing. Verhalen waar u als adviseur écht het verschil heeft gemaakt voor uw klanten. Wanneer...

VVP Vakevent: bijzondere risico's versus verzekerbaarheid

VVP Vakevent: bijzondere risico's versus verzekerbaarheid

Na het inhoudelijke succes van vorig jaar organiseert VVP op 17 april 2019 samen met Concordia de Keizer, Nostimos, Turien &Co. en de Vereende opnieuw een vakevent...

Geen verhaal geen gezicht

Geen verhaal geen gezicht

Verhalen, we zijn er gek op. Of het nou een film van Tarantino, een boek van Reve, een verhaal dat de slager vertelt tijdens het aanschaffen van je vegetarische...

Moet ik dit nu doen?

Moet ik dit nu doen?

Normaliter schrijf ik in deze rubriek over marketing. Echter een van de basisvoorwaarden voor marketing is ‘tijd’ en daar schort het nog wel eens aan...

Turien & Co. lanceert particuliere cyberpolis

Turien & Co. lanceert particuliere cyberpolis

Turien & Co. Assuradeuren heeft haar aanbod uitgebreid met een particuliere cyberverzekering genaamd de CyberCare Polis. Turien & Co. "Voor een maandpremie...

AnsvarIdéa laat nieuw geluid horen in verzekeringsmarkt

AnsvarIdéa laat nieuw geluid horen in verzekeringsmarkt

Voor velen in de verzekeringsmarkt is AnsvarIdéa een onbekende speler. AnsvarIdéa is het zusje van Turien & Co. en behoort tot dezelfde holding....

Let’s go social!

Let’s go social!

Vorige week moest ik een serieuze klap incasseren. Echt een mokerslag. Ik was bij een presentatie waar het onderwerp creativiteit werd behandeld. Wat blijkt, een...

Ansvar neemt deel portefeuille Europeesche over

Ansvar neemt deel portefeuille Europeesche over

Ansvar neemt per 1 januari 2019 de verzekeringen over waar de Europeesche mee stopt. "We hopen u en uw klant hiermee een duurzame oplossing te bieden", aldus de...

Overeenkomst tussen afval en verzekeringen

Overeenkomst tussen afval en verzekeringen

Twee jaar heb ik als marketeer bij een afvalbedrijf gewerkt. Een afvalbedrijf ja. Het eerste waar je aan denkt is stank, vliegen, ronkende vrachtwagens en verbrandingsovens....