ASR: nieuwe campagne "optimistisch en concreet"

de tijd van doen ASR

"De campagne daagt uit om naast ergens iets van te ‘vinden’ ook iets te doen." Aldus ASR bij de lancering maandag van haar nieuwe campagne ‘de tijd van doen’. In de campagne worden doorlopend maatschappelijke thema’s aangekaart, waar ASR een oplossing voor biedt.

In de campagne werkt ASR weer samen met rapper Sticks, maar hij heeft een andere rol dan in de vorige campagnes. ASR: “Hiermee verandert ook de toon van de campagne. Waar ‘dat vind ik’ kritisch was, is de nieuwe campagne optimistisch en concreet. ASR laat in de nieuwe campagne zien hoe zij actie onderneemt. En dan vooral op maatschappelijke issues waar zij invloed op heeft met haar investeringen, producten en diensten.”

De campagne is net als de vorige campagnes op alle kanalen aanwezig. Naast radio- en televisiecommercials worden ook social media, print, outdoor en online ingezet. Nieuw is dat er deze keer voor is gekozen om het hele jaar aanwezig te zijn in de media. Bij de vorige campagnes koos ASR voor de strategie om een aantal periodes per jaar prominent aanwezig te zijn.

Het concern: “We zagen bij de vorige campagnes dat we in de periode tussen de verschillende flights iets verloren aan merkbekendheid, Daarom kiezen we er nu voor om dat anders te doen. We passen ons budget niet aan, maar gaan er wel voor zorgen dat we het hele jaar meer zichtbaar zijn in de verschillende media.”

 

Reactie toevoegen

 
Meer over
Brancheorganisaties maken zich samen sterk voor eHerkenning

Brancheorganisaties maken zich samen sterk voor eHerkenning

Het Verbond van Verzekeraars, Adfiz en de NVGA slaan met SIVI de handen ineen om hun leden te informeren over de transitie van het Digitaal Paspoort naar eHerkenning,...

ASR en NN splitsen joint venture Keerpunt

ASR en NN splitsen joint venture Keerpunt

ASR en NN zijn voornemens de joint venture Keerpunt per oktober 2020 te splitsen en ieder een deel op te nemen in hun eigen organisatie. Beide verzekeraars zijn...

Jos Baeten (ASR): “Zowel positieve als negatieve impact coronacrisis”

Jos Baeten (ASR): “Zowel positieve als negatieve impact coronacrisis”

ASR verwacht dat de coronacrisis zowel een positieve als een negatieve impact zal hebben op de activiteiten en financiële resultaten. Jos Baeten, woensdag...

ASR: extra AOV-reservering wegens corona

ASR: extra AOV-reservering wegens corona

ASR heeft over het eerste kwartaal zes miljoen extra op zij gezet wegens AOV-claims in verband met corona. Het concern: "Het operationeel resultaat in Q1 2020 bedroeg...

Petra Jansen op de Haar verlaat ASR

Petra Jansen op de Haar verlaat ASR

Petra Jansen op de Haar, directeur van Bank, Hypotheken en Innovatie & Digitaal, heeft besloten om ASR te verlaten. Zij vertrekt per 1 juli. Jansen op de Haar:...

ASR en NN Group schorten dividenduitkering op

ASR en NN Group schorten dividenduitkering op

ASR Nederland en NN Group hebben besloten om de dividendbetaling 2019 uit te stellen en het lopende aandeleninkoopprogramma voorlopig stop te zetten. De concerns...

ASR roept op binnen te blijven

ASR roept op binnen te blijven

"Wij van a.s.r blijven binnen. Voor alle mensen in de zorg en voor elkaar. Jij toch ook?" Dit is te lezen in een blog die ASR heeft gepost op de eigen site. "Dit...

Coronavirus: ASR sluit alle vestigingen

Coronavirus: ASR sluit alle vestigingen

De Raad van Bestuur van ASR heeft besloten dat met ingang van maandag alles vestigingen van ASR dichtgaan tot nader order. Dit in het kader van de strijd tegen het...

ASR laat medewerkers thuiswerken als gevolg van coronavirus

ASR laat medewerkers thuiswerken als gevolg van coronavirus

ASR gaat vanaf 16 maart alle teams opsplitsen. Afwisselend werken mensen de komende vier weken thuis, op kantoor of op een andere plek. De verzekeraar neemt deze...

ASR: Hollegien vanaf 2 april nieuwe directeur AOV

ASR: Hollegien vanaf 2 april nieuwe directeur AOV

Directeur AOV bij ASR, Frank Romijn, draagt op 2 april zijn taken en verantwoordelijkheden over aan Ewout Hollegien. In juli 2019 is al bekendgemaakt dat Hollegien...