Claimactiviteiten Stichting Odin naar WoekerClaims

Jeffrey Leichel nieuw 2014

Stichting WoekerClaims neemt alle individuele claimactiviteiten van Stichting Odin over.

Odin-voorzitter Jeffrey Leichel: "Vorig jaar zijn we al gestart met het onderbrengen van onze intermediaire activiteiten bij brancheorganisatie CFD, dat ontwikkelt zich zeer positief. Nu onze consumentenactiviteiten door WoekerClaims zijn overgenomen hebben alle Odin-activiteiten een prachtige nieuwe plek gekregen. Daarnaast zal ik als verbeterexpert verbonden worden aan WoekerClaims om via mijn eigen adviespraktijk mensen te helpen die hun polis willen verbeteren of vervangen. Bij grotere aantallen verbeterklussen zorg ik voor de verspreiding daarvan onder ervaren advieskantoren. Net als bij Odin worden die klussen gratis doorgezet naar die advieskantoren."

Ron van Vugt, de nieuwe voorzitter van Stichting WoekerClaims: "We zien al enige tijd dat er beweging is bij verzekeraars. De bereidheid om via de minnelijke weg tot een oplossing te komen groeit. Door de krachtenbundeling die we nu met WoekerClaims hebben bereikt kunnen we daar nog beter op inspelen.

Reactie toevoegen

 
Meer over
Odin: aantal kifid-zaken explodeert

Odin: aantal kifid-zaken explodeert

Volgens Stichting Odin, die elk jaar een analyse maakt van alle klachtenraportages van een aantal verzekeraars, neemt het aantal klachten fors toe. De klachtenrapportage...

Stichting Odin biedt adviseurs ontwoekerpakket

Stichting Odin biedt adviseurs ontwoekerpakket

Stichting Odin heeft een ontwoekerpakket voor adviseurs ontwikkeld. Stiching Odin: "Intermediairs worden met deze nieuwe dienstverlening geholpen met het aanpakken...

ODIN roept AFM op te stoppen met promoten gratis hersteladvies

ODIN roept AFM op te stoppen met promoten gratis hersteladvies

Stichting ODIN heeft in een brief aan de AFM zeven aanbevelingen gedaan om het woekerpolisdossier een impuls te geven. René Graafsma, voorzitter van Stichting...

Graafsma: hoogste tijd voor collectiviteit

Graafsma: hoogste tijd voor collectiviteit

"Het is meer dan ooit tijd voor collectiviteit. Zeg maar Collectivitijd", aldus René Graafsma in de nieuwsbrief van stichting Odin. Graafsma, die...

"principe is: klant betaalt altijd apart voor advies"

"principe is: klant betaalt altijd apart voor advies"

Voorzitter René Graafsma van de Stichting Odin zegt niet te begrijpen waarom onder meer de Rabobank toch heeft geprobeerd zich uit te draaien onder het beginsel...

Odin start vacaturebank

Odin start vacaturebank

Stichting Odin start volgende week met een online vacaturebank. Stichting Odin: "Alle assurantie en financiële tussenpersonen in Nederland kunnen voortaan...

Odin start Innovatie Plein

Odin start Innovatie Plein

Stichting Odin is gestart met een Innovatie Plein. Het Innovatie Plein is gebaseerd op het 4P princip: Publicatie, Promotie, Prospecting en Pitching. Voorzitter...

Odin: grote verschillen klachtenafhandeling verzekeraars

Odin: grote verschillen klachtenafhandeling verzekeraars

Stichting Odin constateert in haar klachtenrapportage over 2011 grote verschillen in klachtenafhandeling tussen verzekeraars, aangesloten bij het Keurmerk Klantgericht...

Stichting Odin van start met claimdesk

Stichting Odin van start met claimdesk

Stichting Odin start vanaf vandaag een claimdesk, die intermediairs ondersteunt bij diverse soorten schadeclaims. Odin gaat van start met de diensten Woekerpolis...

Jos Koets verzorgt odin-workshop \'afm op bezoek'

Jos Koets verzorgt odin-workshop \'afm op bezoek'

Financieel adviseur Jos Koets gaat twee Odin-workshops verzorgen. Daaronder de workshop 'De AFM op bezoek'. Koets was de eerste adviseur in Nederland die zelf de...