DELA haalt niveau 2 van de Gouden Oor
DELA Verzekeringen heeft voor de derde keer de Gouden Oor Erkenning niveau 2 uitgereikt gekregen.
Ron van Kesteren, directeur van Stichting toetsing verzekeraars: "DELA Verzekeringen toont aan dat ze al jaren het klantbelang centraal stelt en echt wil weten wat er bij klanten leeft. Dit hogere niveau is een mooie erkenning voor de ambitie van DELA Verzekeringen om de dienstverlening aan haar klanten steeds verder te verbeteren
en uiteindelijk het hoogste niveau te bereiken."
Het Gouden Oor stimuleert organisaties de stem van de klant te integreren in hun dienstverlening en zodoende structureel de klantbeleving naar een hoger plan te tillen.
Reactie toevoegen
Meer over
Nieuwe business modellen vragen andere mindset
Financieel adviseurs varen wel bij de nieuwe business modellen die zij hebben ontwikkeld. Dat blijkt uit de ronde tafel met vier adviseurs die Armand Baas Becking,...
Dela hoofdsponsor Nederlandse beachvolleybal
DELA is de komende vier jaar hoodsposor van het Nederlandse beachvolleybal. DELA tekende het contract met de Nederlandse Volleybalbond (Nevobo) en sportmarketingbureau...
Begrijpen klantbehoefte kan beter bij orv-verzekeraars
"Alle zeventien getoetste keurmerkhouders zijn goed door de beoordeling gekomen. Wel valt het ons op dat verzekeraars zich niet altijd voldoende in de klant...
Dela CoöperatiespaarPlan in Adviesbox
Het Dela CoöperatiespaarPlan is nu ook te berekenen in Adviesbox van Intersoftware. Het CoöperatiespaarPlan is een spaarverzekering. Intersoftware biedt...
Dela klantvriendelijkste verzekeraar
Dela heeft bij de Customer First Awards 2017 de prijs gewonnen voor klantvriendelijkste verzekeraar, RegioBank voor klantvriendelijkste bank. ...
Dela: swo voegt niets toe aan moderne samenwerking
In een ronde tafel in VVP kaart DELA het loslaten van de Samenwerkingsovereenkomst (SWO) aan bij financieel adviseurs. De adviseurs reageren positief. Wat vindt...
SWO voegt niets meer toe aan moderne samenwerking
Afspraken en kwaliteitsborging blijven gewenst, maar de traditionele samenwerkingsovereenkomst (SWO) mag van financieel adviseurs overboord. Dat geven zij aan...
Zilveren kruis, dela en centraal beheer meest actief op Social Media
Zilveren Kruis heeft de Gouden Award gewonnen als de verzekeraar die zich in 2016 het meest actief heeft ingezet op Social Media. De prijs werd uitgereikt tijdens...
Hoe ga je in een moderne samenwerking om met beheer?
Online technologie en het provisieverbod hebben de zelfwerkzaamheid van de klant vergroot. In gesprek met vier onafhankelijk financieel adviseurs onderzoekt Armand...
Hoe ga je in een moderne samenwerking om met beheer?
Online technologie en het provisieverbod hebben zelfwerkzaamheid van de klant vergroot. Coöperatie DELA onderzoekt of in de samenwerking met de financieel...