En dit zijn de provinciewinnaars van de Advies Award 2021....

Advies Award

De jury heeft de twaalf provinciewinnaars bekend gemaakt van de Advies Award 2021. Volgens de jury stuk voor stuk excellente advieskantoren die het adviesvak een positieve boost geven, de A(dvies)-factor uitstralen en hun klantgerichtheid weten te verzilveren. Op 15 september gaan zes halvefinalisten strijden om een plek in de finaleronde die op 7 oktober plaatsvindt tijdens een kort en krachtig spectaculair online event in de professionele studio’s van First Impression in Tilburg. Dan kiest het online publiek de winnaar.

EN DIT ZIJN DE PROVINCIEWINNAARS VAN2021:

  • Henk Mulderij Verzekeringen (Drenthe)
  • Advies en Kies (Flevoland)
  • Adviesnet Noord Nederland (Friesland)
  • Berends & Slump (Gelderland)
  • Schonewille & Ter Harkel (Groningen)
  • Van de Mortel Assurantie Advies (Limburg)
  • Assurantiekantoor Goossens (Noord-Brabant)
  • KOK Advies (Noord-Holland)
  • Boudesteyn & Partners (Overijssel)
  • Monshouwer Assurantiën (Utrecht)
  • Overbeeke (Zeeland)
  • Adviesgroep De Vogel (Zuid-Holland)

KOK Advies en Overbeeke mochten zich in 2020 ook al uitroepen tot het meest klantgerichte advieskantoor van hun provincie.

De jury – bestaande uit voorzitter Richard Meinders (SVC Groep), Marieke van Zuien (BNP Paribas Cardif), Robin van Beem (Polis Advocaten), Edwin Bosma (BHB Dullemond), Bob Klijn (Herenvest) en Jack Vos (Building Blocks) – overhandigt dezer dagen de awards persoonlijk aan de provinciewinnaars, zie ook de VVP-nieuwsbrieven van de komende dagen.

De Advies Award werd in 2019 in het leven geroepen om het maatschappelijk enorm belangrijke adviesvak in het zonnetje te zetten en de trots op het eigen vak te versterken én gezamenlijk uit te stralen. Samen met 17 spotters (vakexperts die zich in de haarvaten van de financiële adviesmarkt bevinden) ging de jury dit jaar opnieuw op zoek naar de meest klantgerichte kantoren van Nederland. Jury en spotters kwamen tot een longlist van 32 advieskantoren, afkomstig uit alle provincies. Zij kregen een raamposter toegestuurd, maakten er een foto van en posten deze op social media. Het enthousiasme was zeer groot.

Aan de 32 advieskantoren werd gevraagd hun nominatie kracht bij te zetten door een presentatie toe te sturen waarin onder meer voorbeelden worden gegeven van innige klantrelaties, het geheim van de A(dvies)-factor wordt onthuld, hoe de klantgerichtheid wordt verzilverd en waarom het kantoor een inspirerend voorbeeld voor vakgenoten. Deze presentatie telde, evenals de feedback van alle spotters, zwaar mee in de jurybeoordeling. Ook vroegen de kantoren hun klanten via de speciale site www.adviesawards.nl een stem uit te brengen op hun favoriete advieskantoor. In totaal werden ruim 13.000 stemmen uitgebracht. De stemmen telden voor een derde mee bij de bepaling van de provinciewinnaars.

Op 23 juni 2021 kwam de jury bijeen bij Building Blocks in Tilburg en boog zich over alle inzendingen. De meesten kozen voor het insturen van een korte film. “De jury is zeer onder de indruk van de kwaliteit van de inzendingen”, aldus voorzitter Meinders. “De keuze was bepaald niet eenvoudig. Met heel veel liefde, vakmanschap en inzet zijn de filmpjes gemaakt. Veel kantoren maakten dit jaar gebruik van drones om hun beeldboodschap kracht bij te zetten. Het maken van een filmpje brengt de kantoren zeker iets. Samen werken aan een presentatie versterkt de interne trots, het is leuk om klanten erbij te betrekken en door vervolgens filmpjes op social media te delen, krijgt het kantoor ook extra positieve aandacht. Sterker nog, het zet kantoren aan om zich nog eens goed te buigen over de visie op de nabije toekomst. Zoals veel kantoren vorig jaar aangaven: het maken van het filmpje was vooral een aanzet om onze missie verder aan te scherpen.”

U BEPAALT DE WINNAAR!

De online finale vindt van de VVP Advies Award vindt op 7 oktober van 16.00 uur tot 17.15 uur plaats in de spectaculaire studio's van First Impression in Tilburg. Deze finale, die die u via een live stream kunt bijwonen via www.adviesawards.nl, wordt gespeeld tussen drie advieskantoren.

Cedric Muchall van het succesvolle Keytoe, een van de meest vernieuwende bedrijven van Nederland, geeft de finaleronde extra glans. Hij geeft onorthodoxe maar bewezen succesvolle adviezen hoe je als ondernemer je klantgerichtheid kunt verbeteren. Een ideale opwarmer voor de bekendmaking van het meest klantvriendelijke advieskantoor van 2021.

Uiteindelijk bepaalt het online publiek op 7 oktober 2021 wie zich een jaar lang het meest klantgerichte advieskantoor van Nederland mag noemen. Kijk en stem mee op 7 oktober!

De VVP Advies Award 2021 wordt mede mogelijk gemaakt door: AEGON, Allianz, ANVA, ARAG, AS Support, Avéro Achmea, Building Blocks, Florius, De Goudse, Hienfeld, Klaverblad, Lindenhaeghe, MUNT Hypotheken, Nationale-Nederlanden, Nedasco, Nh1816, RiFD, SVC Groep, Turien & Co., VKG en Voogd & Voogd.

Reactie toevoegen

 
Meer over
Ga nu aan de slag

Ga nu aan de slag

(Uit VVP 1-2025) “Word geen duurzaamheidsgoeroe, maar word een professionelere verzekeringsadviseur. Dat levert namelijk heel veel op”, aldus Kees...

Vind de beste versie van jezelf

Vind de beste versie van jezelf

(Uit VVP 1-2025) Personeel vinden en binden begint bij jezelf als ondernemer. Wie ben je in je diepste wezen zelf? Aldus business consultant Maurice van den Hemel...

Wat als ik niét wil verkopen?

Wat als ik niét wil verkopen?

(Uit VVP 1-2025) Overnamespecialist BHB Dullemond legde in haar door De Goudse geadopteerde kennissessie op de VVP Ondernemersdag 2024 het accent juist niet op...

De Goudse: Ondernemers-AOV die meebeweegt met levensfases

De Goudse: Ondernemers-AOV die meebeweegt met levensfases

De Goudse heeft de Ondernemers-AOV Op Maat op de markt gebracht. Bernardo Walta, directeur Commercie van De Goudse: "Met de Ondernemers-AOV Op Maat geven wij ondernemers...

MUNT Hypotheken sponsor Stichting LEF

MUNT Hypotheken sponsor Stichting LEF

MUNT Hypotheken is sponsor geworden van Stichting LEF. Stichting LEF zet zich in voor financiële educatie van mbo-studenten in de leeftijd van 15-22 jaar....

Nederlanders geven 5,7 miljard euro uit aan autoverzekeringen

Nederlanders geven 5,7 miljard euro uit aan autoverzekeringen

Nederlanders geven jaarlijks 5,7 miljard euro uit aan autoverzekeringen. De gemiddelde premie bedraagt 54 euro per maand. ‘Prijs’ is de belangrijkste...

Duurzaam adviseren is minder ingewikkeld dan het lijkt

Duurzaam adviseren is minder ingewikkeld dan het lijkt

(Partner in kennis Avéro Achmea in VVP-special Duurzaam Advies) Tot 2030 heeft de financiële sector nog een kleine zes jaar om de CO2-uitstoot te halveren...

Samenwerking a.s.r. met homeQgo

Samenwerking a.s.r. met homeQgo

A.s.r. breidt de samenwerking tussen homeQgo en Aegon uit naar a.s.r.  Dat betekent dat ook klanten met een hypotheek van a.s.r. bij homeQgo terecht kunnen voor...

VVP-special Duurzaam Advies 2025: maak vandaag al het verschil!

VVP-special Duurzaam Advies 2025: maak vandaag al het verschil!

De VVP-special Duurzaam Advies 2025 barst uit zijn voegen van concrete praktijktips en tools om consument en ondernemer te kunnen bijstaan met duurzaam advies én...

Lemonade werkt samen met ARAG

Lemonade werkt samen met ARAG

In het productenpalet van Lemonade wordt nu ook een rechtsbijstandverzekering van ARAG opgenomen. De nieuwe rechtsbijstandverzekering komt beschikbaar via de Lemonade...