Graafsma: hoogste tijd voor collectiviteit

"Het is meer dan ooit tijd voor collectiviteit. Zeg maar Collectivitijd", aldus René Graafsma in de nieuwsbrief van stichting Odin.

Graafsma, die met Stichting Odin onderzoekt of er interesse is in een collectieve mediacampagne om de meerwaarde van financieel adviseurs beter op de kaart te zetten: "Het kan nu niet meer worden ontkend. De groep kleinere onafhankelijke kantoren staat op het punt sterk uitgedund te worden. Dijsselbloem lijkt doof en blind voor alle argumenten uit de branche, steeds meer banken sluiten kleinere kantoren massaal uit, prijsdicriminatie groeit, AFM promoot advies zonder WFT in combinatie met execution only en zo gaat het lijstje nog even door. Stichting Odin ontwikkelt en promoot sinds haar oprichting concepten die het onafhankelijk intermediair als groep sterker maken. Vanuit de overtuiging dat onafhankelijk financieel advies de enige route is naar een duurzame relatie met de klant. Het is meer dan ooit tijd voor collectiviteit. Zeg maar Collectivitijd."

Reactie toevoegen

 
"principe is: klant betaalt altijd apart voor advies"

"principe is: klant betaalt altijd apart voor advies"

Voorzitter René Graafsma van de Stichting Odin zegt niet te begrijpen waarom onder meer de Rabobank toch heeft geprobeerd zich uit te draaien onder het beginsel...

"compensatieakkoorden woekerpolissen aan flarden"

"compensatieakkoorden woekerpolissen aan flarden"

René Graafsma, 'ontwoekeraar' van beleggingsverzekeringen met te hoge kosten, claimt afspraken te hebben met verzekeraars die een betere schadevergoeding...

Odin start vacaturebank

Odin start vacaturebank

Stichting Odin start volgende week met een online vacaturebank. Stichting Odin: "Alle assurantie en financiële tussenpersonen in Nederland kunnen voortaan...

Odin start Innovatie Plein

Odin start Innovatie Plein

Stichting Odin is gestart met een Innovatie Plein. Het Innovatie Plein is gebaseerd op het 4P princip: Publicatie, Promotie, Prospecting en Pitching. Voorzitter...

Odin: grote verschillen klachtenafhandeling verzekeraars

Odin: grote verschillen klachtenafhandeling verzekeraars

Stichting Odin constateert in haar klachtenrapportage over 2011 grote verschillen in klachtenafhandeling tussen verzekeraars, aangesloten bij het Keurmerk Klantgericht...

Stichting Odin van start met claimdesk

Stichting Odin van start met claimdesk

Stichting Odin start vanaf vandaag een claimdesk, die intermediairs ondersteunt bij diverse soorten schadeclaims. Odin gaat van start met de diensten Woekerpolis...

Jos Koets verzorgt odin-workshop \'afm op bezoek'

Jos Koets verzorgt odin-workshop \'afm op bezoek'

Financieel adviseur Jos Koets gaat twee Odin-workshops verzorgen. Daaronder de workshop 'De AFM op bezoek'. Koets was de eerste adviseur in Nederland die zelf de...

Verzekeraarklachten.nl bundelt krachten met Graafsma

Verzekeraarklachten.nl bundelt krachten met Graafsma

Het online klachtenloket Verzekeraarklachten.nl. is een samenwerking aangegaan met 'woekerpolis-expert' René Graafsma. Onder de naam ‘Wonderpolis.nl’...

Graafsma zet \'woekerpolisgevecht\' voort met website

Graafsma zet \'woekerpolisgevecht\' voort met website

René Graafsma gaat het intermediair stimuleren beleggingsverzekeringen te 'ontwoekeren' en consumenten te helpen bij het indienen van klachten bij Kifid....

Motie Braakhuis haalt het niet

Motie Braakhuis haalt het niet

Er komt geen nader onderzoek naar de 'woekerpolisoplossing' van voormalig financieel adviseur René Graafsma (foto). De Tweede Kamer heeft een motie in deze...