Hypotheekbond en Ordina van start met app 'Veilig Ophalen'
Nationale Hypotheekbond en Ordina hebben de app ‘Veilig Ophalen’ geïntroduceerd.
Na een gegevensverzoek van de adviseur haalt de consument met de app alle actuele brondata in één moeite op. Dat is veilig, bespaart de adviseur tijd en voorkomt fouten bij het overtypen. Alle data die de consument deelt met zijn adviseur worden na diens controle overgenomen in het digitale klantdossier en zichtbaar in de online mijn-omgeving van de klant. Voor adviseurs is de tool gratis. Er is tevens een kennismakingspakket beschikbaar. Voor consumenten is de app gratis te downloaden.
De overgenomen brondata zijn direct beschikbaar voor Fastlane Advies van de Hypotheekbond en voor hun welbekende PortefeuilleSignalen. Daarmee zetten kantoren direct een volgende stap richting actief beheer op basis van nog actuelere klant- en hypotheekdata.
Jeroen Oversteegen van de Nationale Hypotheekbond: “Zelf ontwikkelen wij al meer dan vijftien jaar oplossingen om consumenten en adviseurs te voorzien van actuele en transparante informatie. Dat loopt inmiddels full circle, vanaf de oriëntatie tot en met advies, aanvragen en nazorg. Met deze app wordt de klantreis weer een stapje makkelijker, voor beiden.”
Reactie toevoegen
Meer over
Vaak ben je te bang (Actief Beheer Ronde van Nederland, introductie)
In de komende maanden nemen Helder Beheerd, Faster Forward, ActievBeheer en Nationale Hypotheekbond je mee tijdens de ‘Actief Beheer Ronde van Nederland’....
Nationale Hypotheekbond lanceert Uwkluis app
De Nationale Hypotheekbond heeft de Uwkluis app in de App Store en Play Store gelanceerd. De mobiele app is een aanvulling op de Uwkluis omgeving voor desktop,...
Onderzoek ‘Beste Geldverstrekker 2022’
De Nationale Hypotheekbond roept adviseurs op deel te nemen aan haar jaarlijkse onderzoek ‘Beste Geldverstrekker’. Het onderzoek richt zich op alle aspecten...
Fastlane Advies inmiddels bij 100 kantoren
Binnen vijf weken na het lanceren van haar nieuwste hypotheeksoftware Fastlane Advies, heeft de Nationale Hypotheekbond het 100e hypotheekkantoor aangesloten: Huis...
(Partners in Kennis Faster Forward en Nationale Hypotheekbond in VVP Special Actief Klantbeheer, oktober 2022) AH verrast klanten met gratis producten, Uber Eats...
(Jeroen Oversteegen, Nationale Hypotheekbond, in VVP Special Digitale Innovatie 2022) Is innovatie belangrijk? Het Nationaal Groeifonds heeft er tot 2026 in ieder...
Praktijksessies innovatie-event 5 juli nader belicht (deel 4)
Het VVP Innovatie Platform (VIP) organiseert op 5 juli samen met de Stichting Contactgroep Automatisering het VIP-Event Be the change!, het grootste Fin- &...
Praktijksessies innovatie-event 5 juli nader belicht (deel 2)
Het VVP Innovatie Platform (VIP) organiseert op 5 juli samen met de Stichting Contactgroep Automatisering het VIP-Event Be the change!, het grootste Fin- &...
Merendeel adviseurs nog op startniveau actief klantbeheer
(Uit VVP 2-2022) Branche-initiatief Actief Klantbeheer heeft de resultaten gepubliceerd van haar onderzoek naar de staat van actief klantbeheer onder onafhankelijk...
Jeroen Oversteegen: stop ongelijke behandeling ex-partners
"Is scheiden normaal gesproken vaak al geen pretje, de huidige woningmarkt maakt het alleen nog maar lastiger. Vind maar eens betaalbare woning op één...