Hypotheekbond en Ordina van start met app 'Veilig Ophalen'

Jeroen Oversteegen

Nationale Hypotheekbond en Ordina hebben de app ‘Veilig Ophalen’ geïntroduceerd.

Na een gegevensverzoek van de adviseur haalt de consument met de app alle actuele brondata in één moeite op. Dat is veilig, bespaart de adviseur tijd en voorkomt fouten bij het overtypen. Alle data die de consument deelt met zijn adviseur worden na diens controle overgenomen in het digitale klantdossier en zichtbaar in de online mijn-omgeving van de klant. Voor adviseurs is de tool gratis. Er is tevens een kennismakingspakket beschikbaar. Voor consumenten is de app gratis te downloaden.

De overgenomen brondata zijn direct beschikbaar voor Fastlane Advies van de Hypotheekbond en voor hun welbekende PortefeuilleSignalen. Daarmee zetten kantoren direct een volgende stap richting actief beheer op basis van nog actuelere klant- en hypotheekdata.

Jeroen Oversteegen van de Nationale Hypotheekbond:  “Zelf ontwikkelen wij al meer dan vijftien jaar oplossingen om consumenten en adviseurs te voorzien van actuele en transparante informatie. Dat loopt inmiddels full circle, vanaf de oriëntatie tot en met advies, aanvragen en nazorg. Met deze app wordt de klantreis weer een stapje makkelijker, voor beiden.”

Reactie toevoegen

 
Meer over
Jeroen Oversteegen: “Slechte energiescore? Lagere hypotheek”

Jeroen Oversteegen: “Slechte energiescore? Lagere hypotheek”

"Voor woningen met een hoog energieverbruik moet de hypotheek worden beperkt", aldus Jeroen Oversteegen, directeur Nationale Hypotheekbond op Kop-Munt. "Een woning...

Weten wie en wanneer de rente wijzigt! (advertorial Nationale Hypotheekbond)

Weten wie en wanneer de rente wijzigt! (advertorial Nationale Hypotheekbond)

Om hypotheekadviseurs nog meer inzicht te geven heeft de Nationale Hypotheekbond een tool live gezet waar rentewijzigingen en aankondigen realtime gevolgd kunnen...

"Opmerkelijke stijging aantal rentemutaties"

"Opmerkelijke stijging aantal rentemutaties"

Volgens de Nationale Hypotheekbond is sprake van een opmerkelijke stijging van het aantal rentemutaties dat wekelijks wordt doorgevoerd. Daarnaast is de gemiddelde...

Webinar doorlopende klantondersteuning

Webinar doorlopende klantondersteuning

Faster Forward en De Nationale Hypotheekbond verzorgen donderdag 17 februari vanaf 14.00 uur het webinar ‘Invulling geven aan de AFM-principes voor doorlopende...

Jeroen Oversteegen brengt een ode aan de adviseur

Jeroen Oversteegen brengt een ode aan de adviseur

"Aan de start van weer een nieuw jaar breek ik graag een lans voor het onafhankelijk intermediair. Energiek en volhardend zetten deze mannen en vrouwen zich in voor...

Onderzoek Nationale Hypotheekbond: ING beste geldverstrekker

Onderzoek Nationale Hypotheekbond: ING beste geldverstrekker

ING is door financieel adviseurs uitgeroepen tot de beste Nederlandse geldverstrekker van 2021, zo blijkt uit het jaarlijkse onderzoek van de Nationale Hypotheekbond...

Laatste oproep: doe mee met het onderzoek Actief Klantbeheer

Laatste oproep: doe mee met het onderzoek Actief Klantbeheer

Doet u mee met het onafhankelijk onderzoek naar Actief Klantbeheer onder adviseurs? Het kost u slechts een paar minuten van uw tijd en u bewijst de financiële...

"Businessfocus verandert door corona"

"Businessfocus verandert door corona"

Zeven op de tien (69%) besluitvormers in de financiële dienstverlening geven aan dat de businessfocus van hun organisatie door corona verschoven is naar een...

Branche-initiatief Actief Klantbeheer positief over AFM-principes

Branche-initiatief Actief Klantbeheer positief over AFM-principes

De negen partijen verenigd in het branche-initiatief Actief Klantbeheer zijn positief over de AFM-principesdoorlopende ondersteuning van klanten en zien de principes...

Serie Actief Klantbeheer, deel 11: mensen helpen, juist ook in slechte tijden

Serie Actief Klantbeheer, deel 11: mensen helpen, juist ook in slechte tijden

Er komen tal van wijzigingen af op huiseigenaren die gevolgen kunnen hebben voor de betaalbaarheid van de hypotheek. "Het is dan ook van belang om klanten op tijd...