ING Journaal moet klanten meer openheid bieden
ING Nederland heeft het ING Journaal gelanceerd, een nieuw communicatiemiddel waarmee de ING klanten informeert over de ontwikkelingen en resultaten van het bankbedrijf in Nederland en de vooruitzichten voor 2012.
ING Nederland wil met het Journaal klanten regelmatig op de hoogte brengen van hoe het bankbedrijf er in Nederland voor staat en welke actuele ontwikkelingen er spelen. Nick Jue, directievoorzitter ING Nederland: “Onze klanten vragen meer openheid van banken en willen informatie ontvangen in begrijpelijke taal. Door transparant te zijn over onze prestaties, de ontwikkelingen in de markt en onze rol in de maatschappij dragen we hieraan bij.”
In het eerste ING Journaal wordt kort terug- en vooruitgeblikt op de resultaten van ING Nederland in de huidige economische omstandigheden. Ook is er aandacht voor twee thema’s: mobiel bankieren en de structurele dialoog met klanten.
Reactie toevoegen
Nick jue: uitspraak over \'dikke kont\' was uitglijder
ING Nederland-topman Nick Jue biedt zijn excuses aan voor een uitspraak over ex-medewerkers die "iedere avond met hun dikke kont op de bank Goede Tijden Slechte...