Medewerkers Scildon in nieuwe ORV-campagne
De nieuwe ORV-campagne van Scildon wordt gedragen door de eigen medewerkers. Hun foto's staan centraal in de campagne voor de uitgebreide Lifestyle ORV.
Michel van Dam, commercieel directeur: “Voor de producten die wij voeren denken wij dat de consument het meest gebaat is bij advies en begeleiding van een onafhankelijk adviseur. Wij voeren geen multi-channel beleid. Dat betekent dat er dagelijks contacten zijn tussen de adviseur van de klant en medewerkers van Scildon. Wij hebben daarom een campagne ontwikkeld waarin onze medewerkers een bepaald kenmerk van onze ORV’s uitbeelden. Adviseurs zien op deze wijze ‘de mens achter de stem’ van de medewerkers waar ze veelal contact mee hebben.”
Het beleid van Scildon is om na een overlijden het verzekerde bedrag snel uit te keren. Michel van Dam: “Het uitgangspunt is dat binnen vijf werkdagen nadat alle noodzakelijke gegevens zijn ontvangen het geld aan de begunstigde is overgemaakt. In meer dan 98% van de uitkeringen halen wij deze norm.”
“Juist bij de relaties die een hoog verzekerd bedrag wensen zie je dat deze regelmatig reizen naar verschillende delen van de wereld. Voor een adviseur is het, denken wij, niet te doen om na te gaan of een werelddekking van toepassing is en klanten erop te wijzen als die dekking ontbreekt of als die slechts tijdelijk aanwezig is. Bij Scildon kennen de ORV’s standaard een werelddekking”, aldus Michel van Dam.
Reactie toevoegen
Meer over
En de winnaar is... de onafhankelijke adviseur!
(Finale VVP Advies Award 2022 in VVP 5) Jähnig + Ter Braak is de winnaar van de VVP Advies Award 2022, de jaarlijkse prijs van vvp voor het meest klantgerichte...
Scildon zet zich in voor groener Tanzania
ScilScildon gaat zich samen met vermogensbeheerder ACTIAM en Justdiggit in de komende tijd inspannen om 1.740.000 m2 dorre grond in Tanzania te vergroenen. De stichting...
Finale VVP Advies Award 2022 in beeld
Bekijk de beeldimpressie van Jeffrey Korte van de zinderende finale van de VVP Advies Award 2022 in de belevingsstudio’s van First Impression in Tilburg. [object...
Jähnig + Ter Braak wint VVP Advies Award 2022
Jähnig + Ter Braak is de winnaar van de Advies Award 2022, de jaarlijkse prijs van VVP voor het meest klantgerichte advieskantoor. “Wij bouwen met onze...
Bepaal vanmiddag wie de VVP Advies Award 2022 wint!
Woon vanmiddag de spectaculaire, korte live-uitzending van de finale van de VVP Advies Award 2022 bij en bepaal wie zich het meest klantgerichte advieskantoor...
Klant heeft nog veel meer te bieden
(Rondetafelgesprek VVP Special Actief Klantbeheer, oktober 2022) De waan van de dag drukt actief klantbeheer wel eens naar de achtergrond. Zeker als klanten in...
Bij een ORV past geen wantrouwen
(Partner in kennis Scildon in VVP 4-2022) Jack van Lier, eigenaar van Jack van Lier Assurantie Advies Centrum te Loon op Zand, vindt het belangrijk om met al zijn...
Halve finale Advies Award 2022 in beeld…
De drie finalisten van de Advies Award 2022 zijn bekend. Van de spannende halve finale, die 7 september werd gehouden, heeft Jeffrey Korte een korte sfeerimpressie...
Werkgevers hebben dringend behoefte aan advies over nieuwe pensioenwet
Onderzoek door Scildon laat zien dat, zes maanden voor de beoogde start, een groot deel van de werkgevers nog onbekend is met de komende wijzigingen in het pensioenstelsel....
Expat Mortgages, Jähnig + Ter Braak en L&B Adviesgroep finalisten Advies Award 2022
“Expat Mortgages, Jähnig + Ter Braak en L&B Adviesgroep zijn de finalisten van de VVP Advies Award 2022. Deze kantoren, die net als de andere drie...