Met nieuwe campagne wil Zwitserleven verbreden

Zwitserleven 2024 campagne

Zwitserleven geeft het Zwitserleven-gevoel een nieuwe richting met de merkcampagne ‘Een gevoel dat we delen’. Stond in eerdere campagnes de pensioengenieter centraal, nu zijn dat vooral de personen die met hem of haar meegenieten.

Paul Pilon, Brand Lead bij Zwitserleven: “Als je praat met mensen en hoort hoe ze hun pensioentijd willen besteden, dan past het beeld van de gepensioneerde man, eenzaam op een wit strand, ver weg van hier, niet meer in de huidige tijdsgeest. Pensioenambities zitten 'm vaak in kleine dingen, niet in grote dromen. Bovendien wil niemand alleen oud worden."

Annemieke Visser-Brons CCO Zwitserleven: "Het delen van het gevoel is precies wat past bij onze eigen ambities. En geeft richting aan hoe wij de komende jaren vooruit willen.” 

Zwitserleven wil ook pensioenen emotioneel veel begrijpelijker maken. "Door pensioen meer gevoel te geven, begrijpelijker te maken, moedigen we onze deelnemers en toekomstige klanten aan om aan de slag te gaan met hun pensioen.”

 

Reactie toevoegen

 
Meer over
Zwitserleven en Athora Netherlands nieuwe partner Koninklijk Concertgebouworkest

Zwitserleven en Athora Netherlands nieuwe partner Koninklijk Concertgebouworkest

Zwitserleven is partner geworden van het Koninklijk Concertgebouworkest. Met het partnership wil Zwitserleven bijdragen aan de toekomst van een van de meest gerenommeerde...

Zwitserleven: Hoitsma in MT Commerce

Zwitserleven: Hoitsma in MT Commerce

Jan Willem Hoitsma is Ria Blok-Leenheer opgevolgd als Director Employer Solutions bij Zwitserleven. Met zijn brede en ruime achtergrond in de pensioenwereld op het...

DNB stemt in met overdracht pensioenportefeuille OG naar Zwitserleven

DNB stemt in met overdracht pensioenportefeuille OG naar Zwitserleven

DNB heeft ermee ingestemd dat Onderlinge ́s-Gravenhage (OG) de 2e pijler pensioenportefeuille overdraagt aan Zwitserleven, onderdeel van Athora Netherlands. De...

Deelnemers Pensioenfonds Aon kiezen voor opt-out mogelijkheid Zwitserleven

Deelnemers Pensioenfonds Aon kiezen voor opt-out mogelijkheid Zwitserleven

Het bestuur van Pensioenfonds Aon heeft oud-deelnemers en pensioengerechtigden een opt-out mogelijkheid bij Zwitserleven geboden bij de overdracht van de gesloten...

Zwitserleven PensioenEvent 2023: ‘Building the Future together’

Zwitserleven PensioenEvent 2023: ‘Building the Future together’

Zwitserleven organiseert op 25 mei 2023 opnieuw het Zwitserleven PensioenEvent, bestemd voor werkgevers, adviseurs en andere geïnteresseerden. Thema dit jaar...

Zwitserleven Variabel Pensioen alleen via adviseur

Zwitserleven Variabel Pensioen alleen via adviseur

Zwitserleven introduceert het Zwitserleven Variabel Pensioen. Hiermee kunnen klanten ook na hun pensionering doorbeleggen met een deel van het opgebouwde pensioenkapitaal....

Duurzaamheid en samenwerken centraal in nieuwe merkcampagne Zwitserleven

Duurzaamheid en samenwerken centraal in nieuwe merkcampagne Zwitserleven

Zwitserleven is een nieuwe landelijke merkcampagne gestart: ‘Met Gevoel voor de toekomst’. Een campagne, aldus Arne Galama (Head of Marketing bij Zwitserleven),...

Na twee jaar weer een Zwitserleven PensioenEvent

Na twee jaar weer een Zwitserleven PensioenEvent

Na twee jaar afwezigheid vindt er op 24 mei in de Midden Nederland Hallen in Barneveld weer een PensioenEvent van Zwitserleven plaats. Thema is ‘Wake Up!’. Met...

Hans Visser verlaat Athora Netherlands

Hans Visser verlaat Athora Netherlands

Hans Visser, General Manager Pensioen bij Athora Netherlands, het moederbedrijf van Zwitserleven, heeft in goed overleg om persoonlijke redenen besloten zijn carrière...

Pensioenfonds Atradius brengt haar pensioen onder bij Zwitserleven

Pensioenfonds Atradius brengt haar pensioen onder bij Zwitserleven

Zwitserleven heeft per 1 november de pensioenaanspraken en -rechten overgenomen van Stichting Pensioenfonds Atradius Nederland i.l. In totaal gaat het om ruim 1.400...