NN draagt bij aan campage Geldfit

Tjeerd Bosklopper 2020

Nationale-Nederlanden draagt bij te dragen aan de landelijke campagne Geldfit van de Nederlandse Schuldhulproute (NSR).

Door COVID-19 is de verwachting dat het aantal huishoudens met schuld in 2021 naar 1,5 tot 2,6 miljoen stijgt; hiervan is 41 procent problematisch. NN wijst klanten met een betalingsachterstand op de route voor passende schuldpreventie of -hulp bij de NSR. De landelijke campagne van NSR is gericht op het activeren van mensen met (beginnende) financiële problemen. Via onder andere de website Geldfit.nl en telefoonnummer 0800-8115 wordt mensen snel en laagdrempelig de weg gewezen naar een schuldzorgenvrije toekomst.

Tjeerd Bosklopper, lid van de Management Board NN Group: "Wij vinden het belangrijk om goed voor onze klanten te zorgen en bij eventuele financiële problemen vroegtijdig passende schuldhulp aan te bieden. We zijn er niet alleen bij het afsluiten van een hypotheek of verzekering, maar ook als het financieel tegenzit. Daar zetten we ons dagelijks voor in, al lukt dat helaas niet altijd. De Nederlandse Schuldhulproute helpt ons daarbij. Door samen op te trekken en effectieve initiatieven te delen, kunnen we echt iets voor onze klanten en de maatschappij betekenen."

Reactie toevoegen

 
Meer over
NN lanceert NN Social Innovation Fund

NN lanceert NN Social Innovation Fund

Nationale-Nederlanden heeft het NN Social Innovation Fund gelanceerd. Het fonds, met een initiële investering van EUR 5 miljoen, is gericht op het ondersteunen...

NN luidt alarmklok over sterk toenemend ziekteverzuim

NN luidt alarmklok over sterk toenemend ziekteverzuim

Het ziekteverzuimpercentage stijgt in 2022 voor het eerst sinds twintig jaar boven de 5 procent. Tegelijkertijd neemt de verzuimduur toe en maakt 70 procent van...

Slechts 5 procent Nederlanders verzekerd tegen schade door cybercriminaliteit

Slechts 5 procent Nederlanders verzekerd tegen schade door cybercriminaliteit

Iets meer dan de helft van alle Nederlanders wil zich beter beschermen tegen cybercriminaliteit, zo blijkt uit onderzoek van PanelWizard in opdracht van Nationale-Nederlanden...

Campagne om mensen met geldzorgen te wijzen op hulp

Campagne om mensen met geldzorgen te wijzen op hulp

Het ministerie van Sociale Zaken en Werkgelegenheid start met Geldfit de campagne ‘Je staat er niet alleen voor’ om mensen met geldzorgen te wijzen op...

Finale VVP Advies Award 2022 in beeld

Finale VVP Advies Award 2022 in beeld

Bekijk de beeldimpressie van Jeffrey Korte van de zinderende finale van de VVP Advies Award 2022 in de belevingsstudio’s van First Impression in Tilburg. [object...

Henk Scheenstra treedt terug als CEO van Heinenoord Holding

Henk Scheenstra treedt terug als CEO van Heinenoord Holding

Henk Scheenstra treedt per 17 oktober terug als CEO van Heinenoord Holding. Arie van den Berg neemt de functie waar totdat de procedure voor de benoeming van een...

Jähnig + Ter Braak wint VVP Advies Award 2022

Jähnig + Ter Braak wint VVP Advies Award 2022

Jähnig + Ter Braak is de winnaar van de Advies Award 2022, de jaarlijkse prijs van VVP voor het meest klantgerichte advieskantoor. “Wij bouwen met onze...

Bepaal vanmiddag wie de VVP Advies Award 2022 wint!

Bepaal vanmiddag wie de VVP Advies Award 2022 wint!

Woon vanmiddag de spectaculaire, korte live-uitzending van de finale van de VVP Advies Award 2022 bij en bepaal wie zich het meest klantgerichte advieskantoor...

“We gaan adviseurs nog beter helpen bij klantbediening”

“We gaan adviseurs nog beter helpen bij klantbediening”

(Partner in Kennis Nationale-Nederlanden in VVP Special Actief Klantbeheer, oktober 2022) Nationale-Nederlanden heeft de ambitie de best gewaardeerde intermediaire...

Start campagne ‘Grip op je geld’

Start campagne ‘Grip op je geld’

Om nog meer mensen de weg naar passende hulp te wijzen, is Geldfit de campagne ‘Grip op je geld’ gestart. Het aantal mensen dat aanklopt bij Geldfit...