Proefcollege Kees Klomp: Winst of Waarde?
Waarom faalt ons huidige economisch systeem? Hoe ziet een hoopvolle toekomst er uit? Draait het om waarde of winst? Hoe breng je betekenis? Op 23 augustus zal Kees Klomp hierover in Conferentiecentrum Samaya in Werkhoven een college geven.
Klomp deelt zijn visie over hoe we anders kunnen gaan denken over geld. Je leert deze middag meer over de waarde van geld, hoe de betekeniseconomie ons gelukkiger maakt en hoe je in jouw werkomgeving kunt bijdragen aan een wereld die beter, duurzamer en mooier wordt. Klik hier voor meer informatie of om je aan te melden.
Het gastcollege is de opmaat naar de tweede leergang van het Executive Program De Betekenis van Rijkdom van de Erasmus Universiteit. Dit is de eerste academische leergang in Nederland die zich richt op betekenisvol werken in de wereld waarin geld een cruciale rol speelt. In het programma gaan we in op wat we verstaan onder rijkdom en hoe je ervoor kunt zorgen dat je dit in zijn volle glorie kunt ervaren.
In deze leergang worden wetenschappelijke kennis, inzichten en handvatten gedeeld die helpen om vanuit een andere filosofie te werken. Met onder meer:
- Meer dan 15 nationale en internationale sprekers voor nieuwe, verfrissende inzichten en ideeën over de rol van financiële dienstverlening in de wereld van vandaag en morgen
- Theorie en cases gekoppeld aan de uitdagingen binnen jouw eigen organisatie
- Handvatten om het werk rijker en betekenisvoller te maken, terwijl het rendement en de winstgevendheid stijgen
- Inzichten om óók in de huidige moeilijke tijden adequaat te kunnen inspelen op zorgen bij klanten
Voor meer informatie, klik HIER.
Reactie toevoegen
Meer over
Helder communiceren over meerwaarde advisering en beloning
Hoe communiceer je helder over je meerwaarde van je advisering en je beloning. Adviseur Natasja Naron pakt dit op een hele bijzondere manier heel succesvol aan....
Communicatie advieskantoren buiten de richtlijnen
Wat zijn de verschillende insights van compliant klantinformatie en waar moet je precies aan voldoen? Maar veel interessanter, wat als de regels je in de weg zitten?...
Vanuit CRM naar klantcontact (extra workshop VVP Event Communicatie)
"Wij doen onze activiteiten met altijd één doel voor ogen: het beter en mooier voor uw klant maken. Uw klanten zijn uw meest waardevolle bezit. Met...
Met welk oog kijkt de toezichthouder naar de communicatie van uw advieskantoor? Op 28 november geeft de AFM op het VVP Kennisevent Communicatie tips voor assurantiekantoren. Het...
Erasmus Transformation Academy van start
Reporting 3.0 en SMO lanceren de Erasmus Transformation Academy: een programma dat deelnemers uitdaagt om gedurende acht maanden een transformerende reis te maken...
Het roer om in de financiële sector
Het roer om! Dat is het thema van de nieuwe bijzondere editie van het New Financial Magazine. Het thema biedt volop inspiratie en praktijkvoorbeelden om op koers...
Acht tools om van betekenis te zijn
“We zetten de eerste schreden in een nieuw tijdperk en een nieuw socio-economisch paradigma die ons zakelijke doen en laten ingrijpend gaat veranderen: de...
Themnummer New Financial Magazine vol rendement
Rendement. Dat is het thema van de nieuwe editie van het New Financial Magazine. Een van de must reads is het essay van Kees Klomp. Hij laat zien dat elk bedrijf,...
Gewoon goed doen als norm in financiële sector
Dazure en New Financial Forum lieten 20 oktober zien dat het anders kan en dat er ook al heel veel anders gebeurt. Dit op de drukbezochte bijeenkomst ‘Gewoon...
Al 145 branchegenoten naar Gewoon Goed Doen Dag
Inmiddels hebben zich 145 financieel dienstverleners aangemeld voor de Gewoon Goed Doen Dag van Dazure en de stichting New Financial Forum op 20 oktober 2016 in...